Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Jessica

Fijne service, aanpassing aan het geboortekaartje werd ik mee geholpen binnen een dag! Precies het kaartje geworden wat we hoopten. Proefexemplaar keurig geleverd met stalen etc erbij. Ook de... Fijne service, aanpassing aan het geboortekaartje werd ik mee geholpen binnen een dag! Precies het kaartje geworden wat we hoopten. Proefexemplaar keurig geleverd met stalen etc erbij. Ook de kaarten zelf werden snel en netjes geleverd. Super blij mee!!

Klantvriendelijk, snel en prachtig eindresultaat

Reactie Pretty Orange:

Beste Jessica,
Hartelijk bedankt voor je review en je complimenten over onze klantvriendelijkheid, snelle levering en kwaliteit van het eindresultaat. Ik zal jou review delen met mijn collega's.

José

Fantastisch! Kon in mum van tijd een eigen uitnodiging maken!

Gebruikersvriendelijk, goede weergave van hoe het in het echt gaat worden.

Walter

Zeer goed

Mandy

Super fijne site met veel keuze

Veel keuze en makkelijk site om je mooiste kaart te maken

Meintsje

Geboortekaartjes besteld. Snelle service en bij proefdruk veel extra's erbij om een goede keuze te kunnen maken.

De site is heel handig in gebruik.

Renske

Proefpakket voor geboortekaartjes geleverd inclusief materialen waar ik uit kon kiezen. Goed verzorgd. De definitieve order snel geleverd. Heb veel complimenten over het kaartje ontvangen.

Snelle en goede service

Evelyne

Zeer mooie kaartjes en snelle levering!

Tatiana De jong

Super klant vriendelijk, snelle levering en snelle reactie terug bij vragen.
Wij hebben dankzij pretty Orange het perfecte geboortekaartje van ons dochtertje

Top kwaliteit

Piet

Ik ben zeer tevrede nover P.O. Zeer snel. Kaarten van mooie kwaliteit.

De service. Er was een woordje in mijn tekst weggevallen. P.O. had de opdracht al naar de drukker gestuurd, maar corrigeerde gratis!!!

Judith

Geboortekaartje gemaakt

Goed geholpen om van een enkele kaart een dubbele te maken.