I. Bakker

Zeer deskundige behandeling, goed uitleg van wat gaande is, prettige persoonlijkheid.

Co van Rossenberg

Vriendelijk, betrokken, meedenkend, oplossingsgericht

Xander Koning

Voelde me er goed bij en de resultaten zijn goed

Monique van Ballegooijen

Goede resultaten, geduld, inlevingsvermogen, flexibiliteit

T. Ermens

Ze was zeer deskundig, haar tips en advies hielpen enorm. Ze was erg realistisch en vertelde vanuit de dagelijkse praktijk en niet puur vanuit de theorie. Ik kan geen minpunten ontdekken maar geef... Ze was zeer deskundig, haar tips en advies hielpen enorm. Ze was erg realistisch en vertelde vanuit de dagelijkse praktijk en niet puur vanuit de theorie. Ik kan geen minpunten ontdekken maar geef nooit een 10.

g.versluys

Zo beweeg ik tenslotte weer ! Dat wordt door de fysiotherapeut gezien en gestimuleerd.

Jessica Kok

Erg fijn dat de therapeute begreep wat mijn klacht voor mij betekend. Zowel in mijn dagelijks leven als geestelijk. Goede tips om hiermee om te gaan. Geruststelling bij terugval. Ik voelde me echt... Erg fijn dat de therapeute begreep wat mijn klacht voor mij betekend. Zowel in mijn dagelijks leven als geestelijk. Goede tips om hiermee om te gaan. Geruststelling bij terugval. Ik voelde me echt begrepen en serieus genomen.

Jessica

Serieus genomen door fysiotherapeut, neemt persoonlijke situatie mee

Monique van Ballegooijen

Deskundig, menselijk, begripvol, prettig persoon