Holistische kijk op de klachten en de rust waarmee ze de behandeling stap voor stap in heeft gezet

Ze was heel duidelijk en de behandeling was effectief.

(Voor de goede orde; Ik beveel vrijwel nooit iets of iemand aan, zelfs al geef ik hem/haar een tien. Mensen zoeken het altijd liever zelf uit. Ik maak met deze beantwoording een uitzondering, omdat... (Voor de goede orde; Ik beveel vrijwel nooit iets of iemand aan, zelfs al geef ik hem/haar een tien. Mensen zoeken het altijd liever zelf uit. Ik maak met deze beantwoording een uitzondering, omdat ik zeer tevreden ben. )
De therapeut geeft uitstekende oefeningen; er is sprake van afwisseling; hij is niet opdringerig met advies hier, advies daar. Je merkt zo al aan hem welke kant hij uit wil. Ik maak goede vorderingen.

Simone Vankan-Buitelaar

De fysiotherapeut nam mijn klachten serieus en stelde een duidelijk behandelplan op. Ik heb veel baat gehad van de therapie.

I. Bakker

Zeer deskundige behandeling, goed uitleg van wat gaande is, prettige persoonlijkheid.

Co van Rossenberg

Vriendelijk, betrokken, meedenkend, oplossingsgericht

Xander Koning

Voelde me er goed bij en de resultaten zijn goed

Monique van Ballegooijen

Goede resultaten, geduld, inlevingsvermogen, flexibiliteit

T. Ermens

Ze was zeer deskundig, haar tips en advies hielpen enorm. Ze was erg realistisch en vertelde vanuit de dagelijkse praktijk en niet puur vanuit de theorie. Ik kan geen minpunten ontdekken maar geef... Ze was zeer deskundig, haar tips en advies hielpen enorm. Ze was erg realistisch en vertelde vanuit de dagelijkse praktijk en niet puur vanuit de theorie. Ik kan geen minpunten ontdekken maar geef nooit een 10.