Portacon

Erik / VVE Arkelstaete

GSM module PAL SPIDER BT met ontvanger, 1x output / 1x WIEGAND input

Uw ervaring met Portacon

Zeer goed vriendelijk en kundig.

Koning Administraties BV

Handzender voor slagboom

duidelijke communicatie over zending

vos ludo

Poortopener Beninca gekocht wegens problemen met mijn bestaande poortopener (reeds +/- 30 jaar oud).

Uw ervaring met Portacon

Portacon was nieuw voor mij, opgezocht via internet. Via mail de problemen met mijn sturing uitgelegd en direct voorstellen gekregen om deze op te lossen. Korrekte uitleg gekregen bij bijkomende... Portacon was nieuw voor mij, opgezocht via internet. Via mail de problemen met mijn sturing uitgelegd en direct voorstellen gekregen om deze op te lossen. Korrekte uitleg gekregen bij bijkomende vragen. Bij de installatie en inregelen perfecte uitleg gekregen van Marcel . Indien ik nog vragen heb , mag ik steeds terugbellen voor informatie.

Nico de Mooij

Sleutel schakelaar

Uw ervaring met Portacon

Klantgerichte firma , na fouten bij DHL , waardoor ik mijn bestelling niet had ontvangen was een telefoontje naar Portacon genoeg op een nieuwe opgestuurd te krijgen en die is van inmiddels... Klantgerichte firma , na fouten bij DHL , waardoor ik mijn bestelling niet had ontvangen was een telefoontje naar Portacon genoeg op een nieuwe opgestuurd te krijgen en die is van inmiddels ontvangen.

Robert

Doorbird IP video intercom

Uw ervaring met Portacon

Zeer goed. Prettige site, gemakkelijk bestellen en goede telefonische ondersteuning.

Eric Aben

Pal Spider 50

Uw ervaring met Portacon

Contact met helpdesk is goed, bij vragen wordt je goed geholpen

Verstraten HMGM

Handzender

prima

De jongh installaties

Veldkast

Steutel Installatietechniek

Buitenkast

Uw ervaring met Portacon

prima levering en product, alleen ik zit al 11 dagen op een factuur te wachten zodat ik ook mijn betaling in de administratie kan boeken. In eenmail werd gezegd dat het 1 in de week werd... prima levering en product, alleen ik zit al 11 dagen op een factuur te wachten zodat ik ook mijn betaling in de administratie kan boeken. In eenmail werd gezegd dat het 1 in de week werd gefactureerd, maar nog steeds niks ontvangen.

Ligtvoet

Hermes 250