Hij denkt heel goed mee en is echt voorzichtig met het geven van de oefeningen zodat ik absoluut niet over m'n grenzen ga en te veel zal doen.

Dankzij de behandelingen door de fysio heb ik een nagenoeg zelfstandig ADL - Dat is goud!!

Vertrouwd, al heel langer onder behandeling. Deskundig en met aandacht voor mijn klachten en persoon. Zorgzame behandeling.

Het was een goed en comfortabel proces, waar ik me gerespecteerd voelde, met nuttige inzichten en uitleg en opdrachten die goede resultaten opleverde, ook als het niet de verwachtte uitkomst of... Het was een goed en comfortabel proces, waar ik me gerespecteerd voelde, met nuttige inzichten en uitleg en opdrachten die goede resultaten opleverde, ook als het niet de verwachtte uitkomst of reactie was qas het toch altijd duidelijk wat de uitkomst betekende en hoe hier op verder te gaan.

Ik heb er alle vertrouwen in dat ik de juiste behandeling krijg, met uiteindelijk het gewenste effect

Zeer rustige en duidelijke wijze van communiceren.

Ed Bogaert

De vertrouwensband tussen Peter en mij is goud waard.

Peter is vakkundig en heeft te allen tijde een luisterend oor.

Een hele vriendelijke dame die luistert naar je. Ze lijkt me kundig maar heb nog niet heel veel behandelingen gehad bij haar.