Kwaliteit technische functionaliteiten
Snelheid levering product
Kwaliteit plantgegevens
Inhoud programma Plantenkennis

TuinDigitaal

Het bedrijf c.q. René Koot is sympathiek en serieus.

Alice Van Lenteren

Geweldig handige website en snelle reactie en oplossing bij eventuele problemen.

Tuinontwerp De Groene Pen

Goede ervaring

Van Eck

Het programma gebruik ik graag. Het is uitgebreid en wordt goed onderhouden.

Tuinplus Hoveniers

Makkelijk in gebruik, goede service, korte reactie tijden bij vragen/problemen

tuincentrum & Hoveniersbedrijf De Driesprong - Ede

Het programma is een prachtige aanvulling op ons tekenwerk dat we bewust niet digitaal doen. Met dit programma kun je de klant wel een mooi compleet en professional plantenoverzicht geven. Verder... Het programma is een prachtige aanvulling op ons tekenwerk dat we bewust niet digitaal doen. Met dit programma kun je de klant wel een mooi compleet en professional plantenoverzicht geven. Verder prima aan te passen als label programma voor tuincentrumplanten. De inhoud kan zo aangepast worden dat je zelf kunt kiezen welke items op de sleufetiketten en stickers komt te staan.

Beplantingsbureau Jan de With

Ik werk nu ruim een jaar als professional met het programma naar grote tevredenheid. Het programma bied zeer uitgebreide selectiemogelijkheden en plantinformatie is naar eigen inzicht te wijzigen of... Ik werk nu ruim een jaar als professional met het programma naar grote tevredenheid. Het programma bied zeer uitgebreide selectiemogelijkheden en plantinformatie is naar eigen inzicht te wijzigen of aan te vullen. Het werkt super praktisch en simpel. Er zijn zeer veel varianten te maken van plantlijsten, plantenboeken en overzichten. Voor mij een must omdat ik hiermee klantgericht kan werken. Ik heb dit bij geen enkele andere leverancier kunnen vinden. Met recht het meest uitgebreide plantprogramma wat er op dit moment voor handen is in Nederland denk ik. Het programma is betrouwbaar en kent nauwelijks storingen. Ook de service is perfect. Renee reageert altijd snel op mijn vragen en geeft duidelijke oplossingen. Kortom een topproduct voor een alleszins redelijke prijs.

groen Adviesburo Hoff

Snelle reactie op vragen en of problemen

Marieke Harbers

Je kunt handig selecties maken.

Petra van Dorp

Ik ben helemaal blij met de huidige versie van het programma Plantenkennis, vooral nadat mijn verzoek om meerdere kolommen zichtbaar te maken in het hoofdmenu gerealiseerd is. René luistert naar... Ik ben helemaal blij met de huidige versie van het programma Plantenkennis, vooral nadat mijn verzoek om meerdere kolommen zichtbaar te maken in het hoofdmenu gerealiseerd is. René luistert naar zijn klanten en daar waar hij het op kan lossen neemt hij meteen actie. Het is goed te merken dat René vanuit een hoveniersgedachte het programma heeft gemaakt.
Hij is daar naast zeer klantvriendelijk.