Deskundigheid
7.9/10

Grote oplichterij
Als je na 6 jaar klant te zijn geweest je contract opzegt, en dan nog tot eind september 2019 eraan vast zit omdat ze licenties hebben betaald.... schandalig
Mensen ga...

Goedendag,
Vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring hebt gehad bij ons. Zoals wij hebben uitgelegd heeft u niet tijdig uw contract opgezegd en is deze, zoals vermeld in uw contract, verlengt. Voor een dergelijke verlenging komen inderdaad kosten kijken. Wij hebben u een aanbod gedaan om u tegemoet te komen en de kosten af te kopen. Helaas voldeed deze niet aan uw verwachtingen. Dat vinden wij uiteraard ook spijtig.

Neemt u gerust contact op om de situatie door te spreken, wellicht kunnen wij het nog beter toelichten.

Joost van PinDirect

Rob Denkers

Bedrijf waar je geen zaken mee zou willen doen, probeer al 5 dagen in contact met ze te komen maar invullen van een contact formulier is totaal nutteloos.

Kan ik niet over oordelen omdat je niet de mogelijkheid om een apparaat te huren.

Contact formulier beantwoorden of bij terug bel vraag uberhaubt contact opnemen met klant.

Reactie PinDirect.nl:

Vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons hebt gehad. We hebben direct telefonisch contact gehad om de situatie te bespreken.

Snel

Stg Tennispark Waalre

Klantvriendelijk bedrijf

bereidwilligheid

We hebben nog niks hoeven te bestellen maar zijn wel tevreden over de tot nu toe geleverde diensten

Reactie PinDirect.nl:

Bedankt voor uw positieve review!
Mooi om te lezen dat onze geleverde diensten goed bevallen zijn.

W.M.Bos

Beloven dat ze het doen en.......ze doen wat ze beloven

werkt perfect

zou het niet weten

Reactie PinDirect.nl:

Bedankt voor uw zeer positieve review! Fijn om uw goede ervaring terug te lezen.

il Italiano Delft

Positief, ze denken met je mee als (kleine) ondernemer

nee

nee

Reactie PinDirect.nl:

Bedankt voor uw positieve review!
We willen altijd de beste oplossing aan onze klanten bieden, het meedenken met de ondernemer is hier ook een onderdeel van. Top om te horen dat dit ook gewaardeerd wordt door u!

Ja Hoor Ja Shoarma

Voor al zo door gaan

Reactie PinDirect.nl:

Bedankt voor de positieve review, kort maar krachtig! Wij blijven vooral ons best doen!