Thomas heeft mij snel geholpen. Op de dag van bellen had ik de eerste afspraak al staan en bijna elke dag erna ook. Een van deze afspraken is uiteindelijk mijn nieuwe baan geworden. Hij houdt de... Thomas heeft mij snel geholpen. Op de dag van bellen had ik de eerste afspraak al staan en bijna elke dag erna ook. Een van deze afspraken is uiteindelijk mijn nieuwe baan geworden. Hij houdt de lijntjes kort (als het mogelijk is) en is makkelijk in contact mee te komen.

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review. Goed te lezen dat Thomas jou zo goed heeft kunnen helpen.
Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Edwin

Ik was op zoek naar een nieuwe functie als junior developer en belde Bas Koppes om advies. In plaats van mij meteen weg te halen bij bedrijf A en bij bedrijf B neer te zetten, heeft hij mij een... Ik was op zoek naar een nieuwe functie als junior developer en belde Bas Koppes om advies. In plaats van mij meteen weg te halen bij bedrijf A en bij bedrijf B neer te zetten, heeft hij mij een weekje aan het denken gezet of het wel een goed idee was om te vertrekken.

Voor mij was het uiteindelijk duidelijk dat ik iets anders wilde doen, en Bas heeft mij daarna voor de tweede keer aan een baan geholpen. Twee weken later had ik 4 leuke gesprekken gehad.
Het bedrijf waar ik voor gekozen heb kon op Bas vertrouwen dat ik een serieuze kandidaat was, ook al ben ik nog bezig met mijn opleiding en was ik hiervoor geen developer.

De begeleiding tussen de gesprekken was prima. Bas houdt de vinger aan de pols en helpt je waar hij kan, ook al zou het er op neerkomen dat je niet voor één van zijn leads kiest! Mijn werkgeluk staat centraal, dat zie je zeker niet bij alle recruiters.

Hi Edwin,
Hi Edwin,
Dank dat je de tijd hebt genomen voor deze treffende review. Dit had uit mijn eigen mond een stuk minder geloofwaardig geklonken terwijl jouw werkgeluk inderdaad centraal staat. Fijn dat dit ook zo is over gekomen en alle succes gewenst bij deze volgende stap in je carrière!
Bas

Anne Douwe Bouma

Zeer positief

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor het schrijven van een positieve review Anne Douwe, veel succes met je nieuwe baan!

Ruben

Bas van PHP Professionals heeft mij in het hele proces van het vinden van een nieuwe baan fantastisch bijgestaan. Vanaf het begin een mooie verwachting geschept, maar niets wat uiteindelijk niet... Bas van PHP Professionals heeft mij in het hele proces van het vinden van een nieuwe baan fantastisch bijgestaan. Vanaf het begin een mooie verwachting geschept, maar niets wat uiteindelijk niet waar is geworden.

Kortom, daadkrachtig een doeltreffend. Ik zou ze aanraden!

Reactie PHP Professionals:

Dank voor de mooie woorden Ruben. Het was prettig met je samenwerken. Hopelijk ga je een goede tijd tegemoet en lukt het je ook om je certificaat te behalen voor het zweefvliegen. Succes!
Groet,...
Bas

Fijne samenwerking. Bas doet z'n best om (ondanks mijn specifieke wensen) een passende baan te vinden.

Reactie PHP Professionals:

Prettig om te lezen dat je een fijne samenwerking hebt gehad met onze collega Bas Koppes! Bedankt voor het schrijven van een review!

Jeroen

Als beginnende developer kan het lastig zijn om een match te vinden met het juiste bedrijf. Ik heb er voor gekozen om PHP Professionals in te schakelen. Wybe heeft mij perfect geholpen met het... Als beginnende developer kan het lastig zijn om een match te vinden met het juiste bedrijf. Ik heb er voor gekozen om PHP Professionals in te schakelen. Wybe heeft mij perfect geholpen met het vinden van de perfecte job. Ze zorgen voor een juiste intake, leren je kennen, en gaan vervolgens voor je op zoek naar de beste match.

Hi Jeroen,
wat fijn om te lezen dat ze zo positief over ons bent! Tof dat onze samenwerking tot een mooie uitdaging heeft geleid. Veel plezier en zet 'm op!
Wybe

Nav

Fijn en vlot

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review, veel succes met je nieuwe uitdaging!

Tom

Voor de 2e keer goed geholpen door PHP-Professionals. De ervaringen met deze partij zijn tot nu toe uitzonderlijk goed geweest. Thomas heeft mij zeer goed bijgestaan, de lijntjes waren kort en er... Voor de 2e keer goed geholpen door PHP-Professionals. De ervaringen met deze partij zijn tot nu toe uitzonderlijk goed geweest. Thomas heeft mij zeer goed bijgestaan, de lijntjes waren kort en er werd zeer snel geschakeld. Niets anders dan lof voor deze partij en de recruiter die mij bijgestaan heeft.

Hi Tom,
Wat fijn te lezen dat ook je 2e ervaring met PHP Professionals positief is en onze collega Thomas je goed heeft kunnen helpen.
Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Mathijs

Snelle en heldere communicatie. Ik werd bijgestaan door Thomas die me heeft geholpen de juiste keuzes te maken.

Hi Mathijs,
Tof te lezen dat Thomas je goed heeft kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Veel succes met je nieuwe uitdaging!

walter

Samen besproken wat mijn wensen/eisen zijn voor een nieuw bedrijf/baan. Daarmee zijn een zeer select aantal bedrijven bij gezocht waar ik binnen een week op gesprek was. Voor het gesprek en na het... Samen besproken wat mijn wensen/eisen zijn voor een nieuw bedrijf/baan. Daarmee zijn een zeer select aantal bedrijven bij gezocht waar ik binnen een week op gesprek was. Voor het gesprek en na het gesprek is de communicatie goed en krijg je ook direct feedback hoe de tegenpartij het gesprek heeft ervaren en wat de vervolg stappen zijn. Na een positief gesprek helpen ze je bij het onderhandelen om een zo goed mogelijk pakket te krijgen. In no time een nieuw baan die prima bij mij past. Tevreden, kan PHP Professionals aanraden.

Hi Walter,
Hi Walter,
Leuk dat jij je positieve ervaring met PHP professionals met ons deelt, en top dat het heeft geresulteerd in een baan dat goed bij je aansluit. Wij willen je alvast veel succes wensen met je nieuwe uitdaging!