Ik heb goede ervaringen. ik werd veel op de hoogte gehouden van veranderingen, en ook als er even geen nieuwe informatie was werd ik daarover geïnformeerd.

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je prettige review!
- Team PHP Professionals

My recruiter supported me well.

Reactie PHP Professionals:

Thank you for your kind review!
Best Regards,
Team PHP Professionals

Professionals in hun vakgebied!

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve review!
Groetjes,
Team PHP Professionals

Een prettige samenwerking waardoor ik binnen 3 weken een nieuwe baan heb gevonden.

Hi!
Bedankt voor je positieve review en goed om te lezen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren. Veel succes met je nieuwe uitdaging!
Team PHP Professionals

Het duurde even om iets te vinden maar er is goed geluisterd naar mijn wensen, uiteindelijk een passend bedrijf gevonden.

Reactie PHP Professionals:

Fijn dat het de tijdsinvestering waard is geworden. Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Het is echt heel fijn om samen te werken met Bas van PHP Professionals, hij houdt goed rekening met mijn wensen en leert je echt goed kennen om zo de beste match te vinden.

Reactie PHP Professionals:

Dank voor de mooie woorden. Fijn dat mijn advies je verder heeft kunnen helpen en heeft geresulteerd in een mooie nieuwe baan.
Bas Koppes

Goed gesprek en goede aansturing

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je berichtje, goed te lezen dat je het als fijn hebt ervaren!

Reactie PHP Professionals:

Bedankt voor je positieve reactie!

Een hele prettige ervaring. Na een inventarisatie van mijn wensen (soort bedrijf, functie, salaris, thuiswerken) kwam PHP Professionals met een aantal vacatures die daar goed bij pasten. Tijdens de... Een hele prettige ervaring. Na een inventarisatie van mijn wensen (soort bedrijf, functie, salaris, thuiswerken) kwam PHP Professionals met een aantal vacatures die daar goed bij pasten. Tijdens de sollicitatieprocedure werd ik goed voorbereid en geregeld op de hoogte gehouden. Zo vond ik snel een leuke nieuwe baan.

Goedemorgen,
Wat super leuk om te lezen dat je zo prettige ervaring hebt gehad, wat heeft geresulteerd in een leuke nieuwe baan.
Veel succes met je nieuwe uitdaging!

Timo K. Strijker.

Professioneel en bedachtzaam. Er is goed geluisterd en gekeken naar wat mogelijk en wenselijk was.

Hi Timo,
Fijn te lezen dat er goed naar je geluisterd is en het heeft mogen resulteren in een mooie baan. Veel succes alvast!