Hoe tevreden bent u over de website van Perfectrent? / How satisfied are you with the website of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over het tijdig nakomen van afspraken door Perfectrent? / How satisfied are you with the timely fulfillment of agreements of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de inzet en enthousiasme van Perfectrent? / How satisfied are you about the commitment and enthusiasm of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de aanwezige kennis van Perfectrent? / How satisfied are you with the present knowledge of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de reactietijd van Perfectrentt? / How satisfied are you with the response time of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van Perfectrent? / How satisfied are you with the friendliness of Perfectrent?

Kayee Ng

Top

Welke punten heeft u als bijzonder positief ervaren bij Perfectrent? / What aspects of Perfectrent have you experiences as particularly positive?

Welke verbeterpunten raad u Perfectrent aan? / Which points of improvement do you recommend Perfectrent?

Liam

Goed en snel geholpen door Aniek waardoor ik nu in een perfect appartement zit. Online verhuur is goed bevallen en door de uitgebreide documentatie geen verassingen bij binnenkomst van de nieuwe... Goed en snel geholpen door Aniek waardoor ik nu in een perfect appartement zit. Online verhuur is goed bevallen en door de uitgebreide documentatie geen verassingen bij binnenkomst van de nieuwe woning.

Duidelijk en snel proces

Kim

Tijdens het proces van het vinden van een woning ben ik altijd goed geholpen, zowel tijdens de bezichtigingen als het proces daarna. Ik ben dan ook erg tevreden met de service!

Fijne communicatie, vriendelijk en duidelijk!

Laura

Heel fijn geholpen door Sander! Nam écht de tijd voor de bezichtiging en ook voor het contact daarna.

Onze ervaring met Perfectrent in het kort: vriendelijk, proactief en professioneel.

Enthousiasme

Dionne Yeo

Erg behulpzaam en vriendelijk!

Geen valse beloftes, eerlijk en duidelijke communicatie

Ga zo door :)

Tom Brouwer

Het was een fijn en snel proces. Sander was goed bereikbaar en welwillend om overal mee te helpen. Ook de opnamestaat is erg goed en uitgebreid, waardoor we alle vertrouwen hebben gekregen in de... Het was een fijn en snel proces. Sander was goed bereikbaar en welwillend om overal mee te helpen. Ook de opnamestaat is erg goed en uitgebreid, waardoor we alle vertrouwen hebben gekregen in de correctheid van de makelaar.

Vriendelijk, snel, correct!

Voor PerfectRent hebben we er geen.

Jelle Touw

Goed geholpen door Aniek met alle vragen. Daarnaast was haar proactieve houding bij zaken als de huurprijs en dergelijke erg fijn.

Proactieve houding, meedenken en fijne communicatie.

Ruby van der Torre

Hele goede Service en een fijne communicatie met Aniek.
Alles werd goed en snel geregeld en kon met alle vragen bij der terecht.

De enthousiaste reacties en klantvriendelijkheid

Geen op dit moment

Thije van Mourik

Aniek heeft ons erg goed geholpen bij het verkrijgen van ons huurhuis

Meedenken en inzet van Aniek tijdens onze zoektocht

Huis was bij oplevering niet volledig schoon. Er was nog veel stof, afval in kastjes, verfresten, etc. Gelieve hier in de toekomst op te letten

Ties Daniels

Erg prettig en duidelijk. We zijn goed geholpen en begeleid in het hele proces.

Vriendelijkheid en duidelijkheid

Bereikbaarheid via telefoon is soms onhandig