Huub

Uitstekende service. Ook als er iets niet helemaal naar wens is, wordt dit keurig opgelost.

Bart

Door verwarrende info op de website bestelde ik het verkeerde product. Het gewenste product werd meteen zonder discussie opgestuurd, alhoewel ik daar als niet ingelogd gebruiker eigenlijk geen recht... Door verwarrende info op de website bestelde ik het verkeerde product. Het gewenste product werd meteen zonder discussie opgestuurd, alhoewel ik daar als niet ingelogd gebruiker eigenlijk geen recht op had. Super service dus!

Angela Noijens

Topservice! Ik had zelf iets fout gedaan met bestellen, maar ik hoefde slechts te e-mailen en het werd voor me opgelost. Daarna was er tijdens het transport van het pakketje iets stuk gegaan. Ook... Topservice! Ik had zelf iets fout gedaan met bestellen, maar ik hoefde slechts te e-mailen en het werd voor me opgelost. Daarna was er tijdens het transport van het pakketje iets stuk gegaan. Ook daar heb ik over gemaild en meteen werd er kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd!

Frans Aveskamp

Goede service en snelle levering

Prima website, goede service en snelle levering

nvt

Duidelijk, correct en snel bezorgd!

Nicole Goorden

We hadden 6 pennen besteld waarvan er 2 een foutieve gravering hadden. Ik heb gebeld en het is gelijk opgelost en ik had de volgende dag de juiste binnen. Ik ben heel leuk en vriendelijk te woord... We hadden 6 pennen besteld waarvan er 2 een foutieve gravering hadden. Ik heb gebeld en het is gelijk opgelost en ik had de volgende dag de juiste binnen. Ik ben heel leuk en vriendelijk te woord gestaan. Echt super!!!

Een snelle service, maar geen goede klantenservice. Ik had een pen besteld, die na 3 dagen was toegekomen, maar er stond een schrijffout in het graveerwerk. Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de... Een snelle service, maar geen goede klantenservice. Ik had een pen besteld, die na 3 dagen was toegekomen, maar er stond een schrijffout in het graveerwerk. Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de klantendienst op dinsdag 3mei, maar heb tot op vandaag nog geen reactie ontvangen. Bij deze zou ik jullie graag aansporen om mijn mail te beantwoorden betreffende bestelling # 200000350. Verder kreeg ik ook geen antwoord op mijn mail om en track & trace nummer te verkrijgen.

snelle levering

antwoorden op mails van klanten

SJM

Perfecte kwaliteit en zeer snelle levering

Snel afgehandelde order

Zeer snelle service. Bestelling werd in het weekend geplaatst en op dinsdag mochten we deze al in ontvangst nemen.