BNNVARA

Prettig contact, uitstekende en snelle service. En belangrijkste: vertrouwen! Dit bedrijf levert en vertrouwt op betaling van de factuur. Als we allemaal zo met elkaar om zouden gaan, gaat het stuk... Prettig contact, uitstekende en snelle service. En belangrijkste: vertrouwen! Dit bedrijf levert en vertrouwt op betaling van de factuur. Als we allemaal zo met elkaar om zouden gaan, gaat het stuk beter in ons land !

Debby

Uitstekende website en service!

Prima service. Eenvoudige bestelprocedure, snel bezorgd.

Petra Hensens-Broesder

Erg goed! Wij hebben pennen besteld als bedankje voor onze getuigen. We werden er op geattendeerd dat pennen voor officiële documenten zwart moeten zijn. Heel fijn dat het bedrijf met ons mee dacht!... Erg goed! Wij hebben pennen besteld als bedankje voor onze getuigen. We werden er op geattendeerd dat pennen voor officiële documenten zwart moeten zijn. Heel fijn dat het bedrijf met ons mee dacht! De pennen waren ook erg mooi en onze getuigen zijn er erg blij mee!

Denkt goed mee met de klant.

Ga zo door!

Informatie aan de telefoon

Uitleg bij het product dat bij de gegraveerde vulpen het de bedoeling is dat je de dop op de pen doet. De tekst leek nl. in eerste instantie verkeerd gegraveerd.

Alleen maar positief

Uitstekende service! Bij levering bleek pennendoosje stuk te zijn. Maar zonder problemen nieuwe ontvangen!

Marieke Wegman

Prima service!