Chantal

Al bijna een week terug besteld. Helemaal niks binnen. Geen antwoord gekregen alsof ze onbereikbaar zijn. Super slechte service!

herma goris

Besteld pakket nooit verzonden

Kdk

Waardeloos bedrijf. Komt afspraken niet naar. Bestelling gedaan op vrijdag had zaterdag binnen moeten zijn. Tot op heden nog steeds niks. En via de t&t krijg ik te zien dat het pakket nog niet eens... Waardeloos bedrijf. Komt afspraken niet naar. Bestelling gedaan op vrijdag had zaterdag binnen moeten zijn. Tot op heden nog steeds niks. En via de t&t krijg ik te zien dat het pakket nog niet eens is verzonden. Mailen, appe krijg geen reactie. Ik bel nu al 3 x en naar 20 min word de verbinding verbroken. Echt onbegrijpelijk dit

A Woltjer

Vlug, foutloos en voordelig!

Imran Muhammad

Ik heb strand ballen gekocht 1 hebben lekkage en al items van lage kwaliteit die ze hebben

Ilse

Slecht tot 2x toe is mijn bestelling niet op tijd verstuurd! De eerste keer kreeg ik de dag erna een bericht dat het ze niet meer ging lukken het te versturen pas de volgende week terwijl de... Slecht tot 2x toe is mijn bestelling niet op tijd verstuurd! De eerste keer kreeg ik de dag erna een bericht dat het ze niet meer ging lukken het te versturen pas de volgende week terwijl de verjaardag al dat weekend was en de tweede keer weer voor 23.59u besteld en de volgende dag weer niks, ook geen bericht en dus ook niks voor het feest. Ze houden zich niet aan de levertijden die op hun site staan dus je er niet op vertrouwen dat je de volgende dag je pakketje hebt!

van de weyer

Waardeloze bedrijf!! . Op de website staat volgende werkdag geleverd. Dinsdag besteld vrijdag (de dag van het feest van mijn dochter nog niets binnen en komt ook niet meer binnen. Wanneer je wilt... Waardeloze bedrijf!! . Op de website staat volgende werkdag geleverd. Dinsdag besteld vrijdag (de dag van het feest van mijn dochter nog niets binnen en komt ook niet meer binnen. Wanneer je wilt dat je feest niet echt een feestje wordt moet je hier dus zeker bestellen. Ben benieuwd of ik mijn geld nog terug krijg.

Natasja

Snel geleverd en perfecte klantenservice