J. Zagers

Nog niet eens verzonden de volgende dag. Ik had gehoopt het vandaag binnen te krijgen.

Reactie Partywinkel.nl:

Goedemiddag,
Wij zijn overgestapt naar een nieuw reviewplatform en hebben daarom je beoordeling niet meer per e-mail mogen ontvangen. Excuses hiervoor en mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel

Gino

Een kostuum ruim van te voren besteld i.v.m een feestje, helaas 1 dag van te voren een email gehad met de tekst dat de betaling niet gelukt is ( wat niet klopt ) en dat ik zelf de bestelling... Een kostuum ruim van te voren besteld i.v.m een feestje, helaas 1 dag van te voren een email gehad met de tekst dat de betaling niet gelukt is ( wat niet klopt ) en dat ik zelf de bestelling geannuleerd had.. dat is helaas ook niet waar ! Informatie gevraagd hoe dit precies zat en toen kwam de conclusie dat het niet op voorraad was, tussen deze mail en bestel datum zat ruim een week dus had graag eerder geïnformeerd willen worden ! een alternatief konden ze niet bieden aangezien ze op de site als reclame motto neer zetten voor 23:59 besteld morgen in huis ! Maar deze garantie kunnen ze daadwerkelijk niet geven aan hun klanten.

Reactie Partywinkel.nl:

Met feestelijke groet,
Partywinkel

N.v.t.

Snel bezorgd, producten geleverd zoals aangegeven. Prima.

Rutger

En weer een web winkel die beweert alles voor 23.59 uur besteld, de volgende dag te bezorgen. Kwam te laat binnen, feestje al geweest. Jullie zorgen ervoor dat ik niet meer dit soort winkels ga... En weer een web winkel die beweert alles voor 23.59 uur besteld, de volgende dag te bezorgen. Kwam te laat binnen, feestje al geweest. Jullie zorgen ervoor dat ik niet meer dit soort winkels ga vertrouwen qua bezorging. De enigen die het echt blijven waarmaken zijn Cool Blue en Bol.com.

Super mooie jurk

Romijn

Helium gekocht ballonnen lagen na een…
Helium gekocht ballonnen lagen na een uur al op de grond.
Helium gekocht ballonnen lagen na een…
Helium gekocht ballonnen lagen na een uur al op de grond.
Ballonnen waren speciaal voor helium en ook de foliebalonnen waren goede kwaliteit ballon ook speciaal voor helium.
Aangegeven bij partywinkel dat de balonnen na een uur al op de grond lagen.
Ze nemen weinig tot geen moeite om hier iets mee te doen.
Was niet hun probleem.
Tank was voor 50 balonnen na 4 folieballonnen van 30x20 en 15 normale ballonnen was de rank leeg vind t echt bizar ook hier geen reactie voor mij was t gelijk de laatste keer
Kind verdrietig en verschrikkelijke klantenservice

Sam

Reageren totaal niet

Rick

Zeer slecht. Sturen zo maar andere producten op dan wat je besteld hebt. Als je ze hier over aanspreekt krijg je als reden dat ze dat doen zodat je niet zonder versiering zit omdat ze het andere... Zeer slecht. Sturen zo maar andere producten op dan wat je besteld hebt. Als je ze hier over aanspreekt krijg je als reden dat ze dat doen zodat je niet zonder versiering zit omdat ze het andere niet kunnen leveren. Bestel hier dus nooit wat weer en raad ze een ieder die feestartikelen zoekt dus ook af.

Jolanda Braakman

Topservice, zondagmiddag besteld, maandag al in huis! Precies wat we zochten voor een redelijke prijs.