Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

René Wolfhagen

Beste,
Een prima parkeergelegenheid dicht bij het vliegveld.
vriendelijke chauffeur heel behulpzaam met de koffers in/uitladen.
keurig op tijd en goed bereikbaar via MB nummer.

geen wachttijden op de shutle bus

ga zo door

B. Yonas

Zeer tevreden

Op tijd en snel bereikbaar op de telefoon

Misschien is er al maar een sort van wacht kamer als je eerder op the parkeerplaats ben zou heel fijn zijn

Lara Sh

Ik wil graag een klacht indienen over mijn recente ervaring met jullie parkeerplaats. Op 28-12-2023 heb ik een parkeerplaats bij jullie geboekt voor mijn vlucht vanaf Düsseldorf Airport. De afspraak... Ik wil graag een klacht indienen over mijn recente ervaring met jullie parkeerplaats. Op 28-12-2023 heb ik een parkeerplaats bij jullie geboekt voor mijn vlucht vanaf Düsseldorf Airport. De afspraak stond om 04:0”. Echter, toen ik om 03:50 aankwam, was er niemand aanwezig en werd er niet opgenomen toen ik belde. Ik heb gewacht tot 04:20 zonder enige hulp. Aangezien mijn vlucht om 06:00 vertrok, kon ik niet langer wachten en was ik genoodzaakt om elders te parkeren bij Düsseldorf Airport.

Pas anderhalf uur later werd ik gebeld met de mededeling dat jullie service beschikbaar was, maar op dat moment kon ik er geen gebruik meer van maken. Dit heeft mij niet alleen extra kosten opgeleverd, maar ook veel ongemak en stress voor mijn reis.

Ik verzoek jullie dan ook vriendelijk om mijn geld terug te storten voor de geboekte parkeerplaats bij Flugpark, evenals het bedrag dat ik heb moeten betalen voor het parkeren bij Düsseldorf Airport €84. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor de situatie en tot een passende oplossing kunnen komen.

Ik kijk uit naar jullie reactie.

Communicatie

Darmalingum

Het parkeren ging vlot.
Toegang tot het platform van de bushalte echter was een probleem.
De lift deed het niet en wij moesten met 5 koffers zeulen.

Duidelijke uitleg over toegankelijkheid van de garage.

Het is jammer dat er geen bagage trolleys aanwezig waren.
De bushalte was verder weg dan aangegeven en we hadden veel bagage.

Familie Douma

Topservice!

Bij terugkomst op schiphol wisten we niet bij welke uitgang onze chauffeur zou staan. 1 telefoontje naar de chauffeur en het was opgelost.

Mensen die voor het eerst vliegen zoals wij misschien even tippen dat ze boven weer opgepikt worden ipv beneden.

Prive

Ruimte

Verlichting

Janbaz

Perfect

Alles volgens de afspraak!

Van den Brink

Uitstekend

Duidelijke website en snelle reactie bij verandering van kenteken

X

Mehmet