Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Lara Sh

Ik wil graag een klacht indienen over mijn recente ervaring met jullie parkeerplaats. Op 28-12-2023 heb ik een parkeerplaats bij jullie geboekt voor mijn vlucht vanaf Düsseldorf Airport. De afspraak stond om 04:0”. Echter, toen ik om 03:50 aankwam, was er niemand aanwezig en werd er niet opgenomen toen ik belde. Ik heb gewacht tot 04:20 zonder enige hulp. Aangezien mijn vlucht om 06:00 vertrok, kon ik niet langer wachten en was ik genoodzaakt om elders te parkeren bij Düsseldorf Airport.

Pas anderhalf uur later werd ik gebeld met de mededeling dat jullie service beschikbaar was, maar op dat moment kon ik er geen gebruik meer van maken. Dit heeft mij niet alleen extra kosten opgeleverd, maar ook veel ongemak en stress voor mijn reis.

Ik verzoek jullie dan ook vriendelijk om mijn geld terug te storten voor de geboekte parkeerplaats bij Flugpark, evenals het bedrag dat ik heb moeten betalen voor het parkeren bij Düsseldorf Airport €84. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor de situatie en tot een passende oplossing kunnen komen.

Ik kijk uit naar jullie reactie.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Communicatie

Score voor Parkcare: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: Nee