Levering
Informatie op de webste

Duidelijk. Snel geleverd.

astrid loeffen

Klantvriendelijkheid kan ik eigenlijk niet over ordelen omdat ik geen telefonisch contact hebt gehad

Keurig verpakt en verzonden en snel geleverd .

Peek

Snel en correct

Goede sortering

Nvt

Eileen

Eerste keer een bestelling geplaats voor een geurbrander. Super snel geregeld . Volgende dag in huis !!

Nadine Van Caspel

Mooie producten, luxe uitstraling. Veel keuze, nette en vlotte levering en zeer klantvriendelijk in communicatie! Volgende keer weer!

Sterke punten (niet verplicht)

Een zeer mooi cadeau bij bestellen! Een roomspray in zeer luxe glazen flacon, toevallig bijpassend bij de door mij bestelde geur. Geweldig!

Geen.

F. Naalden

Super snel besteld. Snel in huis en overzichtelijke website!

Duidelijke site en snel en makkelijk te bestellen en goed verpakt geleverd

Kabri

Top producten-de originele!
Top producten-de originele!
Helaas ging er iets mis tijdens mijn levering, dat heeft een aantal dagen bij mij voor paniek en iets aan wantrouwen bezorgd, omdat ook het contact traag verliep. Ik niet wist dat 1 typefout het hele track&tracesysteem in de war had gebracht betreffende de levering naar mij. Uiteindelijk is het snel en correct afgehandeld na een telefonisch contact.

Sterke punten (niet verplicht)

Snelle levering! Groot assortiment.

Verbeterpunten of tips (niet verplicht)

Doordat er 2 afbeeldingen op 1 doos stonden, dwz 2 geurbranders, 2 kleuren, werkte dat verwarrend, omdat ik dacht bestel je de Givré Floralie, wordt deze bij vullen oudrose van kleur, niet wetende... Doordat er 2 afbeeldingen op 1 doos stonden, dwz 2 geurbranders, 2 kleuren, werkte dat verwarrend, omdat ik dacht bestel je de Givré Floralie, wordt deze bij vullen oudrose van kleur, niet wetende dat er op de doos 2 opties stonden, welke erin zat. De afbeelding online van het pakket gaf beide Floralies aan op 1 verpakking. Alles in beperkte oplage, dan wil je snel bestellen, zag ik Floralie staan, dacht ik, dan is het 1 en dezelfde. Oudrose is echt MIJN kleur in ons interieur, op de muur, in een vloerkleed. Prachtig is deze. Waarschijnlijk was de oudrose al uitverkocht toen ik het in de gaten kreeg dat er 2 opties Floralie waren.

Tineke Lub

Snelle levering en duidelijke, fijne site om op te bestellen!