Levering
Informatie op de webste

2 flessen huisparfum besteld en de volgende dag geleverd!

In orde. Klantvriendelijkheid is niet te beoordelen omdat er geen contact was met klantenservice en het product naar behoren was aslook snel geleverd.

Sterke punten (niet verplicht)

Zeer snelle levering, goede prijs, prima verpakt, goed op de hoogte gehouden via mail, ook erna!

Voor het eerst wat besteld. Alles naar tevredenheid. De tips die we daarna kregen waren erg goed. Bedankt daarvoor.

Monique Schokker

Netjes terug gebeld.
Super snelle levering

Mooie duidelijke website

Marryan Jager

Zeer vriendelijk aan de telefoon. Goed geïnformeerd en snel bezorgd. Goed verpakt.

Zie vermelding

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling

Debhora

Heel snel geleverd.

Verbeterpunten of tips (niet verplicht)

Een aantal artikelen zijn uitverkocht maar het is niet duidelijk of ze nog aangevuld worden of niet.

Jacqueline Smith-Bakker

Top service, ik maakte een foutje tijdens het bestellen, en deze is keurig opgelost door de winkel.
De spullen zijn snel geleverd, keurig verpakt. Alles naar wens.

Sterke punten (niet verplicht)

Netjes geholpen, zie vorige vakje. En hartstikke leuk dat we een huiskamerspay cadeau kregen, heel attent!

Verbeterpunten of tips (niet verplicht)

Dit heb ik al aan de winkel doorgegeven, er stond dat je via Whats-app kon reageren, maar op de website stond nergens een mobiel nr. Dit zou worden opgelost.

Enige minpuntje is dat het...

Enige minpuntje is dat het erg lang duurde voordat ik contact kreeg met winkel. Via Facebook messenger werd niet gereageerd. Gelukkig uiteindelijk nog op tijd gelukt via email.

Gerda

Snelle service