7.8/10
7.6/10
7.8/10
Info verloop order
7.4/10

Waardeloos, na een week nog steeds geen levering.

Prijs

Ann van drempt

Geweldige parfum
Goede service

Zakaria

Echt heel slecht!! De doos was al open..

Niet

De levering

Op 10 mei parfum besteld en betaald.
Tot op heden nog niets ontvangen...geen mail of wat dan ook. En je kunt ze niet bellen.....lekker dan dat dit zomaar kan / mag in Nederland 🤔 Op 10 mei parfum besteld en betaald.
Uiteindelijk contact gehad met Parfum easy en alsnog alles afgehandeld op een nette en correcte manier.
Helaas product niet meer voorradig maar wel netjes net geld terug ontvangen!!

Ja betalen ging heel snel en makkelijk haha

Kom je afspraak na door klanten hun bestelling op te sturen / bezorgen!!
Er word nu aan gewerkt dus er word in ieder geval wat aan gedaan....positief dus!!

Versteeg

Product gemakkelijk te bestellen, echter levering duurde veel langer dan ik had verwacht, waardoor het product eigenlijk te laat kwam (was verjaardagscadeau).

Bij de informatie werd gesproken over een levertijd van 1-5 werkdagen. Aangezien bij de status van het product "op voorraad" stond, was ik in de veronderstelling dat het product er dan... Bij de informatie werd gesproken over een levertijd van 1-5 werkdagen. Aangezien bij de status van het product "op voorraad" stond, was ik in de veronderstelling dat het product er dan waarschijnlijk wel binnen 3 dagen zou zijn. Dit was niet het geval. Het product (een verjaardagscadeau) kwam inderdaad pas na 5 werkdagen. Binnen de tijd zoals bij levertijd vermeld, echter wel op het allerlaatste moment. 1-5 werkdagen voor een product wat op voorraad is, is naar mijn mening dan enigszins misleidend.

J. Poelman

Was perfect en snelle service

Ik had het product binnen 2 dagen thuis echt perfect

Zou zeggen ga zo door en misschien wat meer korting geven op de producten 😀

Snelle service en eenvoudige afhandeling van de bestelling.

Gitta Klopper

Ik heb niets ontvangen