7.8/10
7.8/10
Info verloop order

G.K

Niet voor herhaling vatbaar

Niet zaken beloven op de website die je niet kan waarmaken. Stoppen met de slechte bezorgdienst DPD.

Reactie Parfumeasy:

Wij hebben de klant na het plaatsen van de bestelling geïnformeerd na het plaatsen van de bestelling dat deze 1 werkdag laten bezorgd zou gaan worden. Dit in verband met de Corona situaties. Wij... Wij hebben de klant na het plaatsen van de bestelling geïnformeerd na het plaatsen van de bestelling dat deze 1 werkdag laten bezorgd zou gaan worden. Dit in verband met de Corona situaties. Wij werken met alle verschillende bezorgpartijen, UPS/DPD/DHL/PostNL, maar helaas komen deze situaties bij alle partijen voor. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de bezorginformatie.

Karl

Still waiting for my product

None

Don't advertise next day delivery

Reactie Parfumeasy:

Wij hebben de klant na het plaatsen van de bestelling geïnformeerd na het plaatsen van de bestelling dat deze 1 werkdag laten bezorg zou gaan worden. Deze informatie heeft de klant helaas niet... Wij hebben de klant na het plaatsen van de bestelling geïnformeerd na het plaatsen van de bestelling dat deze 1 werkdag laten bezorg zou gaan worden. Deze informatie heeft de klant helaas niet bereikt waardoor de bestelling 1 werkdag later dan zijn verwachting werd bezorgd. Hier is de review onterecht op gebaseerd, wij hebben de klant gecompenseerd voor het ongemak.

Niels

Oplichters, schrijven wel af maar leveren niet.

Niks

Als iemand betaald heeft gewoon leveren!

Reactie Parfumeasy:

Deze bestelling is niet via onze website geplaatst maar op een extern handelsplatform. Dit platform heeft de bestelling van de klant geruime tijd op “in behandeling” gezet waardoor wij deze niet... Deze bestelling is niet via onze website geplaatst maar op een extern handelsplatform. Dit platform heeft de bestelling van de klant geruime tijd op “in behandeling” gezet waardoor wij deze niet konden verwerken en onze voorraad niet werd aangepast. In de tussentijd is het product in de bestelling uitverkocht geraakt en konden wij deze niet meer aan de klant leveren toen de bestelling werd vrijgegeven. Wij hebben hierdoor de bestelling moeten annuleren en hebben de klant hier uitgebreid over geïnformeerd. Wij hebben de terugbetaling nog dezelfde dag uitgevoerd maar de negatieve feedback was reeds gegeven. Wij hebben de klant een compensatie aangeboden maar helaas heeft hij hier niet op gereageerd. Wij betreuren de situatie zeer maar konden dit op geen manier voorkomen.

Femke

Zeer goed

Goedkoper dan op andere sites

Jacqueline Hofman

Mijn eerste kennismaking is een zeer positieve geweest.

Probleemoplossend indien nodig en snelle reactie op melding van een probleem.

Lenie

Fantastisch

Vandaag besteld, morgen in huis

Beter kan niet

Zeer goed

snel geleverd, verder alles geleverd zoals door mij gevraagdg

Rita

Prima service snelle levering

Top

Geleverd wat is besteld

Diana

Snelle levering, prima verpakt.

Nette prijzen.