Chris Sommer

Overzichtelijk assortiment, vlot en efficiënt.

Roger Grootjans

Ik heb even moeten wachten op mijn bestelling. Maar op mijn vraag wanneer ik deze tegemoet mocht zien, hebben ze mij een keurige mail gestuurd waarin werd uitgelegd waarom het wat langer duurde. Ik heb even moeten wachten op mijn bestelling. Maar op mijn vraag wanneer ik deze tegemoet mocht zien, hebben ze mij een keurige mail gestuurd waarin werd uitgelegd waarom het wat langer duurde.
Vervolgens hebben ze een bericht gestuurd wanneer ze de bestelling hebben verstuurd.Ik ben tevreden met de dienstverlening.

Mariëtte Ciggaar

Een heel goede ervaring: een zorgvuldig,duidelijk en snel bedrijf.

Ger van den Kerkhof

Zowel in de winkel in Den Haag als on-line aankopen gedaan van enkele vulpennen.

Jeroen Willems

Bestellen ging makkelijk en ik kreeg precies het product wat ik had verwacht.
Verpakking was ook goed geregeld.

Harma Boven-Vroom

De vrijdag vóór het paasweekend een vulpen besteld. De dag erop (zaterdag) al bezorgd! Helemaal super, kon ik m'n nieuwe pen meteen in het paasweekend uitproberen. Prachtige, heerlijk schrijvende... De vrijdag vóór het paasweekend een vulpen besteld. De dag erop (zaterdag) al bezorgd! Helemaal super, kon ik m'n nieuwe pen meteen in het paasweekend uitproberen. Prachtige, heerlijk schrijvende vulpen trouwens.

Jan Verhagen

Perfect, duidelijk en kwaliteit geleverd

Johan Meijer

Bestelling en bezorging snel geregeld. Mijn huisnummer was niet bekend. Heb toen handmatig ingevuld. Kwam er na de bestelling achter dat het systeem toch automatisch het hoogstbekende nummer had... Bestelling en bezorging snel geregeld. Mijn huisnummer was niet bekend. Heb toen handmatig ingevuld. Kwam er na de bestelling achter dat het systeem toch automatisch het hoogstbekende nummer had gekozen. Had 20 ingevuld maar het systeem kende geen hoger nummer dan 18. Pakketje kwam dus bij de buren terecht. Anders 5 sterren.

Shapour Ghasemi

Excellent service

E. R.

Geen. De bestelling is door jullie gecanceld.