CJ Kampschuur

Snel zorgvuldig duidelijk

JP Hartman

Heldere afspraken maken en dan geen teleurstellingen.

T Dorff

Duidelijk website en zeer snelle levering als producten op voorraad zijn

Rustom Nania

Very nice experience, easy ordering and arrival on time

Rob de Ridder

Uitstekend!

Dirk-Jan

Vier pennen besteld. Deze zouden met 1-3 werkdagen worden verzonden. Na 3 dagen gebeld en toen bleek de bestelling wel binnengekomen maar niet goed verwerkt. Het zou die dag nog worden verstuurd. De... Vier pennen besteld. Deze zouden met 1-3 werkdagen worden verzonden. Na 3 dagen gebeld en toen bleek de bestelling wel binnengekomen maar niet goed verwerkt. Het zou die dag nog worden verstuurd. De volgende dag heb ik weer gebeld omdat ik niks meer had gehoord. Toen bleek 1 pen van een ander filiaal te moeten komen, dus het duurde iets langer. Jammer van de vertraging, maar gelukkig had ik geen haast met de bestelling en werd ik vriendelijk en begripvol geholpen via de telefoon.

Bij levering bleek dat bij 1 van de pennen de meegeleverde vulling al deels open was en op deze manier in de pen gebruikt. Ik vermoed dat de pen in de winkel heeft gelegen en een klant dit zo heeft gedaan. De pen is gelukkig makkelijk te reinigen en de kosten van een vulling zijn erg laag. Toch zonde dat het zo aankwam, want ik wilde de vulling eigenlijk niet in een pen stoppen omdat ik al een pen met blauwe cartridge heb. Om de inkt niet te verspillen dus toch maar goed in een pen geplaatst.

Peter-Paul Stradmeijer

Uitstekend

Fred Muller

Goed aanbod, g oede service