Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Claudia

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen met overaldouchen.nl. Echt super snelle service. Douche wordt zeer zorgvuldig geplaatst. Er wordt echt goed gecontroleerd of er niets lekt. Wat wij echt heel... Eigenlijk alleen maar goede ervaringen met overaldouchen.nl. Echt super snelle service. Douche wordt zeer zorgvuldig geplaatst. Er wordt echt goed gecontroleerd of er niets lekt. Wat wij echt heel netjes vonden is dat er na paar dagen geinformeerd wordt of alles goed gaat. Wij hebben heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing. Wij kunnen het iedereen die zijn badkamer gaat verbouwen aanraden.

Snelle service, constant contact, super nette, aardige monteur.

Ervaren als heel erg prettig. Vriendelijk, accuraat, doen wat ze zeggen. Absoluut aan te raden.

betrouwbaarheid

Eik Bouw

Als aannemersbedrijf gespecialiseerd in het maken van badkamers heb ik al een aantal keer de douches van overal douchen gehuurd om zo een extra service aan mijn opdrachtgevers te kunnen leveren.de

Overaldouchen.nl is helemaal top. Een mooie luxe cabine met een prima kraan/douchekop. De cabine stond bij ons in de garage direct naar de CV ketel zodat we prima watertoevoer hadden. Goede... Overaldouchen.nl is helemaal top. Een mooie luxe cabine met een prima kraan/douchekop. De cabine stond bij ons in de garage direct naar de CV ketel zodat we prima watertoevoer hadden. Goede communicatie en vriendelijk personeel.

Komen afspraken na.
Goed materiaal

C van Rheenen

Uitstekend

Zeer correct in het nakomen van afspraken. Ook de mensen die kwamen installeren en ophalen waren uitermate netjes en correct. werd netjes geïnstalleerd en ook weer netjes opgeruimd.Een bedrijf wat... Zeer correct in het nakomen van afspraken. Ook de mensen die kwamen installeren en ophalen waren uitermate netjes en correct. werd netjes geïnstalleerd en ook weer netjes opgeruimd.Een bedrijf wat ik absoluut kan aanbevelen.

Uitstekende ervaring met OveralDouchen.

Product is kwalitatief goed
Afspraken worden perfect nagekomen
Monteur is heel bekwaam en heel zelfredzaam

G Blonk

Zeer klantvriendelijk bedrijf goede afspraken aardige mensen en heel schik gehad van de nood douche top bedrijf en top materiaal

Bereikbaarheid en service

Ireen de Lima

Goede service, behulpzaam en snelle montage, zeer tevreden!

Christiaan

In 1 woord super service.....

Dhr. HJN Smit

Vorig jaar werd onze badkamer verbouwd. Na wat zoeken op Google bij overaldouchen terecht gekomen. Omdat we in onze bijkeuken geen warm water hebben werd er een boiler bij geplaatst. De plaatsing en... Vorig jaar werd onze badkamer verbouwd. Na wat zoeken op Google bij overaldouchen terecht gekomen. Omdat we in onze bijkeuken geen warm water hebben werd er een boiler bij geplaatst. De plaatsing en installatie werd netjes en professioneel uitgevoerd door een vriendelijke medewerker van overaldouchen.nl. Omdat de verbouwing langer duurde dan verwacht moest de douchecabine langer gehuurd worden. Tussentijds verlengen was geen enkel probleem. Overaldouchen.nl levert nette goede douche cabines tegen een zeer redelijk tarief. En zoals beschreven is de installatie maar ook het ophalen prima geregeld. De medewerker laat alles erg netjes achter. Wij zullen overaldouchen.nl zeker aanbevelen aan anderen die tijdelijk een douche nodig hebben. Het is een top bedrijf.

Direct en vriendelijk en deskundig contact.
Een nette deskundige medewerker voor de installatie en deinstallatie.
Goede prijs kwaliteitsverhouding.