Lou

Levering na 1 dag werd levering na mee dan 1 week. Op zicht geen probleem. Wel in probleem: onder op het flesje parfum die ik kocht zat een stickertje :'Made in Faris'. Was duidelijk geen spelfout.... Levering na 1 dag werd levering na mee dan 1 week. Op zicht geen probleem. Wel in probleem: onder op het flesje parfum die ik kocht zat een stickertje :'Made in Faris'. Was duidelijk geen spelfout.
Vreemd, nu twijfel ik aan de echtheid van mijn product

Coen

Verzending vanuit Italie correct, goed op de hoogte gehouden van de status van verzending, maarrrrrr.
Hele slechte namaak Dior Sauvage. Verpakking lijkt echt, maar is het niet. Even denk je een echte in handen te hebben. Veel youtube fake filmpjes gekeken en denk outletuur ook. De inhoud van het flesje ruikt naar een kruising tussen Zwitsalzeep en goedkope afterschave van de Lidl. Opgelicht!

Carry Kolgen

Levering liet heel lang op zich wachten!
Levering liet heel lang op zich wachten!
Product ( Sauvahe Chanel rauw de toilette ) is GEEN origineel product !!!!! Ruikt helemaal anders ! Vandaar de lage prijs ????? IS NEP !!!!! Nooit nog koop ik bij outletuur !!!!

bp verweij

Alles werd geleverd, maar de dior sauvage 100ml. is gewoon aangelengd met water. er is totaal geen geur.

Dany Floru

Je reinste oplichting! Het parfum was 100% namaak, stonk en ik was derhalve genoodzaakt het weg te gooien.
Hier koop ik nooit iets meer.

Gea

Ze sturen mij de door mij bestelde parfum, maar zeggen in de mail dat ik onlangs een horloge heb gekocht waarvan ze hopen dat ik er nog jaren plezier van zou hebben.
Ik zou zeggen, stuur er...
Ik zou zeggen, stuur er dan maar eentje dan zal ik kijken f ik er jaren plezier van zal hebben

Fariba Mehvari

Ik heb twee damesparfums besteld en betaald, maar vandaag heb ik één parfum in een doos ontvangen. Ik hoop dat er zo snel mogelijk weer een parfum naar mij wordt gestuurd. MVG

Beste , had parfum besteld maar ruikt totaal niet zoals hij zou moeten ruiken .
Kost 80 € en dan mag dat wel .
Lijkt wel namaak .