B. Erkelens

Absoluut een aanrader. Altijd stipt op tijd, nette wagens, behulpzame chauffeurs en dit alles voor een zeer scherp tarieven.

altijd behulpzame chauffeurs

Wilhelmina Verhoeven

Zeer servicegericht. Complimenten en dank voor de goede service.

Mooie, schone en rokersvrije taxi

Patil

Meerdere malen een taxi besteld bij Oranje Taxi Service. Je kunt op ze rekenen en zeer zeker een aanrader.

De chauffeur was super behulpzaam.

Karim

Top taxi service. Nette chauffeurs. Mooi autos

5x

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

Pieter

Kutbedrijf nooit meer

Drie x niks

Reactie bedrijf 24/11/2018
Excuses dat u dit hebt moeten ervaren, Graag zou ik wat meer info willen krijgen over de rit ? Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Helaas veel te laat om naar Schiphol te rijden ‘s ochtends vroeg. Slechte ervaring!

Reactie bedrijf 24/11/2018

loek van raam

Eerste ervaring was op 16-6-2018 (Den Haag - schiphol) Ruim op tijd op ophaaladres, keurig nette en vriendelijke chauffeur. De terugrit 29-6-2018 (Schiphol - Den Haag) chauffeur houdt aankomsttijd...

Zeer goede service en keurige en attente chauffers

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Jan

Ik had een taxi gerseveerd en precies optijd geen seconden te laat met als taxi chauffeur pers

Optijd en mooie auto

Reactie Oranje Taxi Service:

Top service. Ik werd goed ingelicht over alles en de prijs is goedkoop

Snelle bevestiging. Bij aankomst snelle informatie

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

Uitstekende Taxi Service: altijd op tijd, correcte chauffeurs en uitstekend wagenpark! Wij maken al jaren gebruik van hun airport service - een uitstekende deal!

Prima wagenpark en zeer aimabele, correcte chauffeurs.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!