H. Wout

Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen enkele ervaring met dit bedrijf. Ik moet nog resultaten zien namelijk. Ik heb bijna 5 Euro aan dit bedrijf betaald om mijn abonnement op de Telegraaf... Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen enkele ervaring met dit bedrijf. Ik moet nog resultaten zien namelijk. Ik heb bijna 5 Euro aan dit bedrijf betaald om mijn abonnement op de Telegraaf ONMIDDELIJK te herroepen (zoals het bedrijf zelf zegt dat het kan doen). Dus na een positief resultaat zal ik zeker ook een positieve recensie geven. Zeker weten!!!

Digibeet

Vlug, Veilig en Vertrouwd

Nora Volten

Ik heb 29 jaar bij de krant gewerk

Frances van Eckeveld

Opzegging geschiedt snel. Loopt altijd goed.

EC van Dijken

Helemaal top.
Zo makkelijk echt voor iedereen te doen.

Ron Custers

Het was heel erg makkelijk en duidelijk!
En een heel mooi en duidelijk en strak opgestelde
Het was heel erg makkelijk en duidelijk!
En een heel mooi en duidelijk en strak opgestelde
brief.En wat mij persoonlijk aantrok,was de waarschuwing om geen bank gegevens te verstrekken! Dikke Duim.

Geweldige oplossing voor alle opzeg problemen waar we steeds vaker mee te maken krijgen. Je leest de allerkleinste lettertjes iets minder goed en hup, je zit weer ergens aan vast of erger een... Geweldige oplossing voor alle opzeg problemen waar we steeds vaker mee te maken krijgen. Je leest de allerkleinste lettertjes iets minder goed en hup, je zit weer ergens aan vast of erger een zogenaamd ‘proefabonnement’ waarbij je in de bevestiging leest dat het vanzelf een vast abonnement word en nergens te vinden is waar je dit kunt stop zetten. Maar niet getreurd opzeggen24.nl is DE zeer nodige en welkome oplossing! Ik jan weer gerust slapen! 😊

Sandra Ketelaars

Zeer goede ervaring . duidelijk, snel, heel makkelijk en overzichtelijk .