Jose

Na opzeggen via Opzeggen 24 is alles goed geregeld, top bedankt.

JT

Snel, strak geformuleerde opzegbrief. Scheelt een heleboel gedoe

S.Ouarghi

Deze opzegservice is super handig en snel, je hoeft de deur niet uit. Fijn dat dit bestaat vooral al je een drukke agenda hebt.

Bruneaux

Nog geen echte ervaring dit is de eerste keer dat ik er gebruik van maak

Hans

Ik zou dit bedrijf ten zeerste afraden
Hebben het bedrag geïnd en verder niks gedaan heb zelf de opzegging moeten doen en geregeld dus dat van een aangetekende brief is klinkklare onzin Ik zou dit bedrijf ten zeerste afraden
Heb vervolgens het bedrijf benaderd om mij het geld terug te sturen maar zoals ik al dacht wordt er geeneens gereageerd op mijn mails waardeloos dus
Ze krijgen van mijn een dikke nul

Gr hans

Olckers

Ben zeer tevreden

Anet van der Wei

Kort en krachtig

Anne-marie

Goede brief, snel geregeld

Gebruik gemaakt van opzeggen24 voor het beeindigen van een CanalDigitaal abbo. Vervolgens krijg ik de brief per mail toegestuurd met de mogelijkheid om hem voor 11,95 te laten versturen!
Dit...
Dit was toch inclusief????

Kortom misleiding bij het eerste aanbod!

We versturen je brief 100% rechtsgeldig, snel & aangetekend naar CanalDigitaal voor slechts €11,95 mét bevestiging!

iDEAL logo
ING
Ik ga akkoord met de voorwaarden.