Ophangen

Jan Oomen

Levering en snelheid van het bedrijf is prima. Het pakket werd echter zwaar beschadigd aangeleverd. Ik heb het bedrijf hiervan in kennis gesteld, echter heb ik hier nooit een reactie op gekregen.... Levering en snelheid van het bedrijf is prima. Het pakket werd echter zwaar beschadigd aangeleverd. Ik heb het bedrijf hiervan in kennis gesteld, echter heb ik hier nooit een reactie op gekregen. Dat vind ik spijtig.

Goede en snelle service.

Goede producten, redelijk snelle levering

Morsink Bouwadvies & Makelaardij

Prettig systeem, duidelijke uitleg. Levering was helaas dag later dan verwacht, maar uiteindelijk resultaat is goed

Leonien

Fijne service. Betrouwbaar in terugbellen. Telefonisch vriendelijk geholpen bij de afweging voor de keuze van mijn ophangsteem.

Alles snel en netjes afgeleverd. Enig minpunt bij een toch redelijk duur ophangsysteem is, dat er te weinig pluggen en schroeven bijgeleverd worden. Als je rare hoeken in je vertrek hebt en de rails... Alles snel en netjes afgeleverd. Enig minpunt bij een toch redelijk duur ophangsysteem is, dat er te weinig pluggen en schroeven bijgeleverd worden. Als je rare hoeken in je vertrek hebt en de rails af en toe moet doorzagen, dan heb je te weinig schroef- en plugmateriaal. Mijn advies is om per pakket standaard meer pluggen en schroeven bij te leveren.

Prima informatie, prima communicatie, snel geleverd.

Menno

Prima materiaal tegen concurrerende prijs. Correcte levering.

Smt

Vlotte levering en goed verpakt