Ophangen

Goede service maar de dopjes om de foto aan de onderkant van de muur te houden steken veel verder uit dan het ophangsysteem aan de bovenkant dus het hangt een beetje raar.

Reactie Ophangen:

Wanneer de Dibond hanger in combinatie met ons STAS ophangrail`s wordt toegepast, zal het door de zwaarte kracht aan de bovenzijde wat voor overhangen. Om dit te verminderen kun je afstandhouders... Wanneer de Dibond hanger in combinatie met ons STAS ophangrail`s wordt toegepast, zal het door de zwaarte kracht aan de bovenzijde wat voor overhangen. Om dit te verminderen kun je afstandhouders aan de onderzijde plaatsen. Bij een toepassing rechtstreeks aan de muur zul je rekening moeten houden met de dikte van de geleverde afstandhouders,dit kun je doen door de haak wat verder in -of uit te draaien zodat het recht komt te hangen.

Lucy

Snelle, correcte levering.

Wat is de bestelling dan van OPHANGEN IK WEET NIET WAAROVER HET GAAT

Reactie Ophangen:

Bedankt voor uw reactie . Volgens ons heeft u een bestelling gedaan bij ophangen.com en daarom heeft u een beoordelingsformulier gekregen. Mocht dit niet zo zijn dan sorry voor het misverstand .

Hermandine Boets

Redelijk eenvoudig om te bestellen, vlotte levering. Zeer tevreden over het bedrijf en over het produkt

Prima materiaal. Snel geleverd en alles compleet.

Prima goed bereikbaar goed advies makkelijk retour

Helaas. Ik bestelde 2 zippers voor 15 kg en 2 andere dingen voor 4 kg. De perlon meegeleverde draden zijn voor mij niet bruikbaar want ipv een zeshoekig rondje is er nu een open buisje om door de... Helaas. Ik bestelde 2 zippers voor 15 kg en 2 andere dingen voor 4 kg. De perlon meegeleverde draden zijn voor mij niet bruikbaar want ipv een zeshoekig rondje is er nu een open buisje om door de rail te schuiven. Daar heb ik niets aan want dat past niet in mijn rail. Graag dus voortaan een betere productomschrijving

Reactie Ophangen:

Wij proberen aan de hand van foto`s en tekst het product zo goed als mogelijk te omschrijven. Wanneer goederen niet voldoen aan uw verwachting kunnen deze tot 14 dagen na aankoop naar ons retour... Wij proberen aan de hand van foto`s en tekst het product zo goed als mogelijk te omschrijven. Wanneer goederen niet voldoen aan uw verwachting kunnen deze tot 14 dagen na aankoop naar ons retour worden gestuurd.

Rianne

Prima! Goed product, vlotte levering.

Zeer snelle en correcte levering. Vriendelijke en bereidwillige service en dienst na-verkoop.