Albert von Reth

Ga naar Oekraïne als vrijwilliger

Geef uw ervaring een passende titel

ook in extreem gebied geldig

Arthur van der Velden

Ik belde OOM verzekeringen met deze ongewone vraag. Gelukkig begrepen ze de situatie direct. Nog dezelfde dag had ik een antwoord én een bijpassende verzekering.

Geef uw ervaring een passende titel

"Help! Ik woon in het buitenland, maar mag meedoen met een spelprogramma op Televisie in Nederland, is dat verzekerd?"

Maurice Hoeneveld

Was a little misalignment in sending the policy. It was solved very quick and adequate

Great service minded organization

L. Bol

Het is zeer makkelijk de juiste verzekering af te sluiten.

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Etienne Veen

De telefonische hulpdienst was vriendelijk, behulpzaam, duidelijk en betrokken .
Ben daar zeer over te spreken.

zeer Klant vriendelijk

Donna van der Loo

OOM heeft een uitmuntende website waarop je snel alles zelf kunt regelen. Je krijgt ze ook nog eens aan de lijn met vriendelijkheid, geduld en inlevingsvermogen. Ik vind het superfijn me te kunnen... OOM heeft een uitmuntende website waarop je snel alles zelf kunt regelen. Je krijgt ze ook nog eens aan de lijn met vriendelijkheid, geduld en inlevingsvermogen. Ik vind het superfijn me te kunnen verzekeren bij een Nederlandse maatschappij terwijl ik in het buitenland woon.

Blij met OOM

Monique Reintjes

Even snel een Schengenvisitor verzekering afgesloten, polis meteen per email ontvangen.

Snel en eenvoudig

Jos Poulissen

Geen ervaring

Geef uw ervaring een passende titel

Nog geen ervaring. Wel 2de jaar achter elkaar verzekerd.

Kayleigh

Satisfied

Satisfying

Mvr. D. Pouw

Met 1 belletje werd alles in gang gezet. Binnen een uur werd ik terug gebeld om het schadeformulier in orde te maken en ontving ik een email met het ver,oek tot het indienen van bewijs. Na het... Met 1 belletje werd alles in gang gezet. Binnen een uur werd ik terug gebeld om het schadeformulier in orde te maken en ontving ik een email met het ver,oek tot het indienen van bewijs. Na het indienen was het binnen een dag geregeld.

Super snelle afhandeling