S. Schel-Versteeg

Heel tevreden. Serviesonderdelen kunnen bestellen van mijn oude servies waarvan ik dacht nooit meer te vinden.

Bij de eerste bestelling, supersnelle levering!
Bij de eerste bestelling, supersnelle levering!
Twee weken later ivm tevredenheid opnieuw een bestelling gedaan. Deze keer een grote: omdat 2 schaaltjes niet op voorraad bleken te zijn werd er 2 dagen na bestellen gebeld met de vraag of ik kon wachten op uitlevering van de gehele bestelling. Super service. Zal dan ook zeker opnieuw bestellen zolang ze mijn servies in de collectie hebben.

Geen.

Super, snelle levering

Bij een manko direct en adequaat geholpen, waarbij een nieuw bord is opgestuurd. Vriendelijk te woord gestaan.

W sluiter

Snelle bezorging, goede prijs

Zeer goed

snelle levering en alles komt heel aan

Snelle levering van bestelde product. Bij controle bleek dat twee delen niet in orde waren. Contact opgezocht en binnen een dag nieuwe delen ontvangen.

Snel en goed afhandelen van klachten.
Zeer goede degelijke verpakking van bestelde producten.

Goed, professioneel, zeer zeker aan raden

Servies was erg goed verpakt
Goed op de hoogte gehouden van het verzendproces
Nooit producten

Kortingsbon voor volgende aankoop

Prettige ervaring, aanrader en zou hier de volgende keer weer wat kopen

Goede prijs, snelle levering, beschermend verpakt

Ingrid

Zeer positief! Ik werd gebeld met de vraag over de schotels die ik had besteld bij de kopjes. Deze bleken niet de juiste maat te zijn. Zonder meerkosten de juiste schotels ontvangen! Mijn zoon en... Zeer positief! Ik werd gebeld met de vraag over de schotels die ik had besteld bij de kopjes. Deze bleken niet de juiste maat te zijn. Zonder meerkosten de juiste schotels ontvangen! Mijn zoon en schoondochter waren blij verrast met hun cadeau

Meedenken met de klant en actie ondernemen bij twijfel! Echt top!

Gerty

Snelle en nette levering

Top

Goede levering!

Pakket netjes op tijd en keurig verpakt!!

Nee