Na bestelling automatisch bericht/reply. Avond erna ( ruim 24 uur na plaatsen bestelling) was ik wel verbaasd dat ik nog geen verdere reactie had ontvangen. Na een mailtje van mij hierover kwam er... Na bestelling automatisch bericht/reply. Avond erna ( ruim 24 uur na plaatsen bestelling) was ik wel verbaasd dat ik nog geen verdere reactie had ontvangen. Na een mailtje van mij hierover kwam er kort daarna wel reactie

Snelle levering, prima verpakt

Snelle levering, goede producten.
Jammer dat er geen mogelijkheid is om via Post NL te verzenden/ontvangen.

Goede producten, snelheid van leveren.

Verzending via Post NL of DHL, etc.

Goede ervaring

Niet echt

Nee is verder prima

H.Weustink

Heel makkelijk bereikbaar en snelle en goede levering

Het was pas onze tweede keer dus moeilijk te zeggen

Ik zou het niet weten

Prima service. Servies heel gearriveerd

Edwin

Makkelijke online besteld, betaling ging veilig en snel. Levering was binnen 3 werkdagen. Verpakking was extra zorgvuldig ingepakt met veel bubbelplastic. Alle servies stukken zijn heel aangekomen... Makkelijke online besteld, betaling ging veilig en snel. Levering was binnen 3 werkdagen. Verpakking was extra zorgvuldig ingepakt met veel bubbelplastic. Alle servies stukken zijn heel aangekomen en voldoen helemaal aan onze verwachting.
Wij zijn erg tevreden.

Makkelijk, snel en uitstekende service en verzending.

Snelle levering, dus dat is erg positief. We hadden o.a. een soepkom besteld, maar die is in 3 stukken aangekomen. De afhandeling hiervan loopt nog.

Snelle levering.
Afhankelijk van de afhandeling van de gebroken soepkom zal dit punt hierbij of juist bij de verbeterpunten komen te staan.....

Zie boven.

Verdurmen

Meer dan correct !

Snelle en “to the point” reactie van dhr. Hensbergen

Zou ‘t niet weten

Koenraads

We hebben geen punten van kritiek. Louter lof.

Geen verbeterpunten.

KSF

Snel verzonden, heel goed verpakt

snel verzonden
goed verpakt