T van Essen

Zeer goede service vorig jaar een basiservies online besteld werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht dat de levertijd mischien iets vertraagd was.
Nu een bestelling gedaan van 6...
Nu een bestelling gedaan van 6 pastaborden en kregen per abuis de verkeerde,telefonisch contact gezocht en de telefoniste vond dit oprecht vervelend.
De volgende dag nieuwe borden in huis met nogmaals excuus schriftelijk

Zie hierboven en de zorgvuldige verpakking als het breekbaar is.
Dat de produkten ingepakt kunnen worden als kado zonder extra kosten bij veel webshops moet hiervoor betaald worden.

Marjolein

Wat een goede service verleend dit bedrijf!! Snelle levering, goed geholpen aan de telefoon en er wordt met je mee gedacht. Heel fijn.

Wij wonen op een adres dat nog niet bekend is bij het postorderbedrijf, hierdoor kwam het pakket niet aan. Door contact op te hebben genomen met het bedrijf hebben we een ander adres opgegeven en... Wij wonen op een adres dat nog niet bekend is bij het postorderbedrijf, hierdoor kwam het pakket niet aan. Door contact op te hebben genomen met het bedrijf hebben we een ander adres opgegeven en heeft het bedrijf mij op de hoogte gehouden van de status, ik noem dit echt goede service!!!

Duidelijke en correcte omschrijving van het product

Heel goed. Na 24 jaar huwelijk kunnen we nog steeds bij het zelfde bedrijf ons servies aanvullen.

Warm ontvangst, behulpzaam en vriendelijk.

Geen.

Ik heb 4 Wedgwood (model: Queens plain) koffiekopjes met schotel besteld, die niet meer gemaakt worden. Hensbergen Serviezen bleek deze nog in voorraad te hebben. Dat was fijn. De website was minder... Ik heb 4 Wedgwood (model: Queens plain) koffiekopjes met schotel besteld, die niet meer gemaakt worden. Hensbergen Serviezen bleek deze nog in voorraad te hebben. Dat was fijn. De website was minder toegankelijk, maar via de info email werd ik de volgende morgen teruggebeld.

Mevrouw Hensbergen, die ik aan de telefoon kreeg, was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

De website is onoverzichtelijk en werkt niet altijd. Er gaat niets boven persoonlijke service! Het is praktisch wanneer op de rekening niet alleen het rekeningnummer wordt vermeld maar ook de juiste... De website is onoverzichtelijk en werkt niet altijd. Er gaat niets boven persoonlijke service! Het is praktisch wanneer op de rekening niet alleen het rekeningnummer wordt vermeld maar ook de juiste tenaamstelling van de rekening: betaling op OnlineServies.nl werkt bijv. niet!

Rob

geen minpunten

De bestelling verliep prima, serviesgoed ook keurig verpakt

Mieke

👍

Het gaat goed

Marloes

Heldere communicatie. Binnen 3 dagen geleverd en keurig verpakt. En voor de beste prijs!

Mooie producten voor een goede prijs.

Het enige dat ik kan bedenken is de website. Deze is overzichtelijk maar lijkt gericht op een bepaalde doelgroep. Ik vind het wat oubollig en had het graag iets hipper gezien, andere kleurencombi.