Heldere communicatie , snel en goed geregeld. Product voldoet aan verwachtingen.

Hans Vogelaar

Bij dit bedrijf een lege bestekcassette besteld. Enkele dagen later een mailtje ontvangen dat er een vertraging met de levering was opgetreden. Het artikel zou pas laatst november geleverd kunnen... Bij dit bedrijf een lege bestekcassette besteld. Enkele dagen later een mailtje ontvangen dat er een vertraging met de levering was opgetreden. Het artikel zou pas laatst november geleverd kunnen worden. Na telefonisch overleg kwam de verkoper met een andere optie. Ik zou een duurdere cassette kunnen krijgen tegen dezelfde prijs mede doordat op de website de verwachte levertijd niet aangepast was. De nieuwe cassette heeft men nog dezelfde dag verstuurd.

Al met al niets anders dan lof voor de wijze waarop dit bedrijf met klanten omgaat.

Het bedrijf denkt met de klant mee.

Zeer snelle reacties en afwerking van de bestelling. Zeer snelle levering.

De snelle levering en reactie

Nee

Sara Ji

Fast delivery good quality product at reasonable price

Zeer snelle levering

Een uiterst correcte manier van zaken doen.

goed en informatief

Ook producten op de site vermelden als ze niet op voorraad zijn maar wel leverbaar.

snelle levering

scherpere prijs

Prima. Snelle reactie.

Terugkoppeling over lange levertermijn. Zo ontstaan er geen valse verwachtingen.

Evaluatie pas toezenden nádat de levering gedaan is. Nu zat de evaluatie al weken vóór de ontvangst van het product in mijn mailbox. Niet erg zinvol. Het is dat ik hem bewaard had met een... Evaluatie pas toezenden nádat de levering gedaan is. Nu zat de evaluatie al weken vóór de ontvangst van het product in mijn mailbox. Niet erg zinvol. Het is dat ik hem bewaard had met een attendering dat hij ingevuld moest worden, anders had u van mij geen evaluatie gehad.

Maria

Super service en snel bereikbaar en antwoord op mails. Heel fijn personeel en top kwaliteit producten.

Goed bereikbaar en word snel terug gemaild bij vragen.

M. Wesselink

Mooi ingerichte toonzaal, goede advisering

Ga zo door ????

Ga zo door ??