Vriendelijk aan de telefoon.
Cassette helaas niet op voorraad.
Daardoor geen mogelijkheid de cassette op te halen op het gewenste moment.
De week erop bezorgd zonder probleem. Vriendelijk aan de telefoon.
Cassette helaas niet op voorraad.
Daardoor geen mogelijkheid de cassette op te halen op het gewenste moment.
De week erop bezorgd zonder probleem.
Het bestek was verpakt in een aparte door met alle onderdelen in een plastic zakje samen met de bestekdoos.
Het was nog een heel gepuzzel om alles op de juiste plaats te krijgen in de bestekdoos. Een afbeelding van een gevulde bestekdoos zou handig zijn.

Een goede prijs.

Zoals geschreven: Een afbeelding van een gevulde bestekdoos zou handig zijn. De afbeelding van internet is niet duidelijk.

Prima. Gekregen wat ik besteld heb!

Site werkte niet echt lekker. Site kwam ook niet als eerste naar boven op mijn zoekwoordrn, kwam er pas via via.
Cadeauverpakking bij een setje los bestek zou leuk zijn.
Grafeer optie?

Super blij met mijn WMF bestekset! Duidelijke beschrijving van het product en snelle levering.

goede beschrijving van producten die erbij zaten.

Duidelijkere foto's

Eenmalig, goed

Prima en snel.

Snel

Deckers

Een bijzonder goede klantenzorg! En dit voor een zeer kleine bestelling. Er liep wat fout met de online betaling in één of ander systeem, en de mensen van Hensbergen Serviezen namen binnen de 12... Een bijzonder goede klantenzorg! En dit voor een zeer kleine bestelling. Er liep wat fout met de online betaling in één of ander systeem, en de mensen van Hensbergen Serviezen namen binnen de 12 uur met mij persoonlijk contact op. Wat een service!

De persoonlijke zorg en bekommernis voor hun klant, ook al was ik in dit geval maar een hele kleine klant voor 55 €.

Geen! doe zo verder. Het zal hier beslist niet mijn laatste aankoop zijn.

Tim Steensen Smolders

Servies via onlineservies.nl besteld, bestek via onlinebestek. Snel geregeld, goede prijs, goede service. Wel jammer van de vliegroest op de messen. Verder goed contact over gehad.

Na klacht over roest op messen, uitgebreid en persoonlijk contact, inclusief terugkoppeling van fabrikant. Keurig!

Iets duidelijker vermelden over mogelijkheid dat zich vliegroest vormt op messen, en hoe te voorkomen (voorbeeld: https://www.bestekstore.nl/advies/roest-op-bestek-door-vaatwasser.html) Iets duidelijker vermelden over mogelijkheid dat zich vliegroest vormt op messen, en hoe te voorkomen (voorbeeld: https://www.bestekstore.nl/advies/roest-op-bestek-door-vaatwasser.html)
Misschien handig om één bestelling te kunnen doen bij beide/alle aangesloten webwinkels tegelijk.

De bestelling die ik op 31 juli heb gedaan, heb ik nog steeds niet ontvangen!
De bestelling die ik op 31 juli heb gedaan, heb ik nog steeds niet ontvangen!
Ik zag bij het bestellen wel dat het niet meteen verstuurd zou worden, maar ik begrijp niet waarom ik helemaal niets hoor van het bedrijf. Ik had het eerst uitgezocht en de indruk dat het een bonafide bedrijf is... .

Reactie Onlinebestek.nl:

Deze klant heeft helemaal gelijk, bijna tegelijk hetzelfde artikel besteld en door twee verschillende klanten. Dit is gezien als één bestelling, helaas is dit dus fout gegaan. Later nog wel contact... Deze klant heeft helemaal gelijk, bijna tegelijk hetzelfde artikel besteld en door twee verschillende klanten. Dit is gezien als één bestelling, helaas is dit dus fout gegaan. Later nog wel contact geweest met de klant en het uitgelegd.

Tjitte Alkema

Prettige ervaring met adequate en snelle afhandeling van onze bestelling

De levering vond op de kortst mogelijke termijn plaats die als waarschijnlijke levertijd was aangegeven.

De overzichtelijkheid van de website/de zoekfunctie was niet heel erg gebruiksvriendelijk.

Prima bedrijf. Goede site.

Om de lepeltjes zat gewoon een plakbandje. Ik had wel verwacht dat ze netjes in een doosje zouden zitten.