Bestek gekocht. Site werkte goed en maakte het kiezen makkelijker.Niet te veel en niet te weinig informatie. Prima zo.

OnlineBestek heeft telefonisch contact gezocht om de bestelling goed te begeleiden. Top!

Goede collectie bestek van diverse merken, ook voor losse onderdelen. Snelle levering. Prijs-kwaliteit is prima!

Prima website, makkelijk om te bestellen en een goede collectie waardoor de klant een ruime keuze heeft. Zeer snelle levering.

De desertlepels waren in papier verpakt, terwijl de mesjes en vorkjes in een originele doosjes zaten. Dat geeft een rare indruk. Verder was het totaal wel goed verpakt, maar zou het voor uw bedrijf... De desertlepels waren in papier verpakt, terwijl de mesjes en vorkjes in een originele doosjes zaten. Dat geeft een rare indruk. Verder was het totaal wel goed verpakt, maar zou het voor uw bedrijf beter zijn om wat aantrekkelijker te laten zijn maar net zo degelijk als nu natuurlijk.

Persoonlijk

Telefonisch overleg om aflevering

Super, snel en correct

Snel, netjes,

Zo doorgaan!

Alles verliep pPrima!

prima, snel levering, professionele verpakking, klein genoeg dat het kon in de postbus en ik moest niet heel ver gaan afhalen van de post!

Henk Koedijk

Uitstekende service. Erg bejulpzaam bij bestellen.

Klantvriendelijk en goed assortiment

Nvt

Snelle levering en goedkoop in vergelijking met andere aanbieders

De bedragen voor producten zijn best groot soms. Als klant twijfelde ik om bij jullie te bestellen gezien ik vooraf alles moest betalen. Je neemt dan best een risico, want als klant ken je het... De bedragen voor producten zijn best groot soms. Als klant twijfelde ik om bij jullie te bestellen gezien ik vooraf alles moest betalen. Je neemt dan best een risico, want als klant ken je het bedrijf niet en je moet maar zien dat het allemaal goed en heel bezorgd wordt. En bij PostNL gaat het ook niet altijd van een leien dakje (het is nu goed gegaan hoor). Misschien een optie "achteraf betalen" toevoegen of een aanbetaling van 50%?

Via internet eetbestek uitgezocht

Goede informatievoorziening over levering

Karin Vanoppen

Overzichtelijke site, geen moeilijk gedoe met accounts. Snelle en correcte verzending.

Ruime keuze in stuksbestellingen wasr anderen alleen complete couverts aanbieden

Ga zo door