O'Donna

Sophie van Gool

Mooie kleding en accessoires!! Vaak nieuwe collectie. Goede klantenservice. Ik bestel hier met enige regelmaat en dat blijf ik zeker doen!

Roos W

Kreeg al een heel leuk gevoel bij O'Donna door hun Instagram account. Daarnaast kreeg ik een super leuk handgeschreven kaartje bij mijn bestelling. Dit ging o.a. over de gympen die ik besteld had,... Kreeg al een heel leuk gevoel bij O'Donna door hun Instagram account. Daarnaast kreeg ik een super leuk handgeschreven kaartje bij mijn bestelling. Dit ging o.a. over de gympen die ik besteld had, erg leuk!

Marjolein Sturtz

Goede ervaring met O’donna, alles wordt zeer netjes en snel afgehandeld.

Charlotte Kemp

Warm, gezellig, eerlijk en goede stijl

Annika Kienstra

Goed! Erg blij met de trui die ik heb besteld. Ik had graag de bijpassende oorbellen erbij besteld, maar deze waren op de website niet te vinden en op Insta op de verhaalfoto wel te zien. Als er op... Goed! Erg blij met de trui die ik heb besteld. Ik had graag de bijpassende oorbellen erbij besteld, maar deze waren op de website niet te vinden en op Insta op de verhaalfoto wel te zien. Als er op de site een mogelijkheid komt dat de oorbelletjes in beeld komen bij de trui, dan had ik ze mee besteld.

Reactie O'Donna:

Wij hebben zo goed als alle oorbellen op de site staan. Behalve een merkje wat wij uitzonderlijk voor de winkel hebben, omdat het heel veel unieke items zijn. Het is altijd mogelijk om een berichtje... Wij hebben zo goed als alle oorbellen op de site staan. Behalve een merkje wat wij uitzonderlijk voor de winkel hebben, omdat het heel veel unieke items zijn. Het is altijd mogelijk om een berichtje te sturen dan sturen wij een los tikkie voor de oorbellen, dat is nog steeds mogelijk! Ook kun je ons altijd een bericht sturen als je iets niet kan vinden, dan helpen we je graag :)

I.

Hele prettige vriendelijke en persoonlijke service!

Nathalie van den Burg

Altijd top geholpen met alle geduld en onder het genot van een kopje thee of koffie

Mabel Eduard

Hele leuke sfeervolle winkel

Caroline van Driel - Stoffer

Ik koop graag iets moois voor een ander of af en toe voor mezelf. Waar ik alleen enorm van opkeek en ook wel teleurgesteld was, was dat ik afgelopen week opmerkte dat al mijn opgespaarde punten... Ik koop graag iets moois voor een ander of af en toe voor mezelf. Waar ik alleen enorm van opkeek en ook wel teleurgesteld was, was dat ik afgelopen week opmerkte dat al mijn opgespaarde punten zomaar weg waren. Dat vond ik zuur. Want ik had voor heel wat gespaard en de verkoop medewerker deed er, vond ik, behoorlijk luchtig over. Er zou een mail over zijn gestuurd en daarmee uit. Ik kreeg een flaconnetje wasmiddel mee als verzachter …. Ik vond dat een koude douche.

Reactie O'Donna:

Hoi Caroline,
Hoi Caroline,
Vervelend dat je deze ervaring hebt. Wij zijn inderdaad per 1 oktober gestopt met het spaarsysteem en hebben hier meerdere malen over gemaild. Als je dit hebt gemist, snap ik dat je ervan baalt bij de kassa. Ik hoop dat je begrijpt dat wij niet meer kunnen doen dan hierover mailen en bij een teleurstelling een klein cadeautje geven.