Lucas

Fijne cursus met goede voorbereiding.

Fijn en goed

Nu theorie

Super!!

Ervaringen training

Glenn gaf fijne uitleg en super veel
Geheugensteuntjes in 1x geslaagd !!

Indy van Essen

Heeft me goed voorbereidt

Ervaringen training

Ik vond de cursus heel fijn bevatte precies de stof die ik op het examen terug zag. En Kesh kon het goed uitleggen. Dus ik ben lekker geslaagd

Maryam

Duidelijke theorie lessen echt een aanrader!

šŸ„°

Reactie NuTheorie.nl:

Super bedankt voor het vertrouwen en achterlaten van dit bericht. We wensen je ook alvast veel veilige kilometersšŸ™

Selina

Top!

Ervaringen training

De training was helder en bevatte alles wat je nodig hebt om je theorie te halen. Milan houdt je bij de les door zijn energie en humor.

Piebe Delano Brouwer

Fijne ervaring gehad met nu theorie .. jullie krijgen van mij 6 sterren .. duidelijk lesmateriaal en goede oefen examens

Ervaringen training

Fijne dag gehad met de betreffende persoon was een fijne en duidelijke les dag het examen ging dan ook als een fluitje van een cent mijn dank is groot !!

Damiƫn Peters

Hele leuke ochtend gehad! Examen ging daardoor super makkelijk!

Ervaringen training

Word op een hele leuke, grappige en goede manier gegeven! Voor mij heel simpel en duidelijk.

Ga zo door!

Maissa

Geslaagd door hun theorie curus!!!

Ervaringen training

Op een goeie manier en super duidelijk uitgelegd, ik raad dit bedrijf zeker aan.

Jeroen

In een keer geslaagd met 0 fouten bij kennis en inzicht.

Ervaringen training

Zeer professioneel en vriendelijk, zelfs in het weekend waren ze telefonisch bereikbaar om maandag een cursus in te plannen. Cursus was ideaal, in combinatie met het online lesmateriaal moƩt je wel... Zeer professioneel en vriendelijk, zelfs in het weekend waren ze telefonisch bereikbaar om maandag een cursus in te plannen. Cursus was ideaal, in combinatie met het online lesmateriaal moƩt je wel slagen.

SVB

Blij dat ik voor nutheorie heb gekozen

Ervaringen training

Ik heb de training gevolgd in Barendrecht. De docenten legden heel duidelijk uit en alle vragen die zijn besproken kwamen ook daadwerkelijk terug op het examen. Na de training kon ik gelijk door... Ik heb de training gevolgd in Barendrecht. De docenten legden heel duidelijk uit en alle vragen die zijn besproken kwamen ook daadwerkelijk terug op het examen. Na de training kon ik gelijk door naar het cbr (gebouw ernaast) en in 1 keer geslaagd. Ik ben superblij en zou nutheorie echt aanbevelen. Dan ben je gelijk van je theorie af.