Precious

Echt een goeie cursus verzorgd door Menno!

Ervaringen training

Ik heb veel geleerd en het werd echt duidelijk uitgelegd met een vleugje humor! Waardoor het bleef hangen.

Nevra Sutcu

Helemaal top!!

Ervaringen training

Ik heb vandaag me cursus en examen gedaan en ik ben in 1 keer geslaagd. Je kan al voor je examen een beetje oefenen maar het hoeft niet, want ze leggen alles al heel goed uit tijdens de cursus.... Ik heb vandaag me cursus en examen gedaan en ik ben in 1 keer geslaagd. Je kan al voor je examen een beetje oefenen maar het hoeft niet, want ze leggen alles al heel goed uit tijdens de cursus. Alles is duidelijk en ze gebruiken ook veel ezelsbruggetjes om alles beter te onthouden. Wederom helemaal top!!

Chantal

Ik heb vandaag de cursus gehad van Jarl. Helemaal top!!

Super goed.

K D

Uitstekend

Ervaringen training

Mijn cursusleider Shay deed alles perfect. Hij legde alles voornamelijk zo goed uit met ezelsbruggetjes dat je dingen haast niet kon vergeten. Dankje Shay voor je cursus

B.T

Top ervaring gehad bij jarl alles van de examen al bij de cursus gehad

Ervaringen training

Goed les gegeven prefect kan niet beter

Imelda

Helpt je enorm !!

Ervaringen training

Ik heb de training gevolgd bij nu theorie in Barendrecht en de cursus werd gegeven door Menno. Deze cursus heeft mij enorm geholpen om het examen in 1 keer te halen. Naast dat je de theorie in 1 dag... Ik heb de training gevolgd bij nu theorie in Barendrecht en de cursus werd gegeven door Menno. Deze cursus heeft mij enorm geholpen om het examen in 1 keer te halen. Naast dat je de theorie in 1 dag leert wordt het ook nog een soort van leuk door de manier waarop het gebracht wordt. Er worden allemaal tips gegeven die je enorm zullen helpen op je examen. Ik kan het iedereen aanraden.

Debbie

Aanfluiting, lunch inbegrepen? Haha ja een koekje en een appel!!!!!!!!!

Slecht

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Debbie,
Beste Debbie,
Bedankt voor je feedback. We verzorgen momenteel hapjes & drankjes, om de veiligheid te waarborgen vanwege Corona. We zijn ook gebonden aan de regels van de overheid, het RIVM en de locaties waar wij de cursussen verzorgen. Dit hebben we ook op de website ruim een tijd aangepast, echter snappen wij dat het vervelend is als je er wel rekening mee hebt gehouden op een cursusdag. Onze excuses voor het ongemak.
Team Nutheorie

Berber

Teleurgesteld

Ervaringen training

Mijn dochter heeft vandaag theorieles gevolgd in Barendrecht. Dit na positief advies van een vriendin.

Er was geen lunch geregeld ivm corona.
Terwijl ik wel voor betaald heb en ook...

Er was geen lunch geregeld ivm corona.
Terwijl ik wel voor betaald heb en ook ter bevestiging. Hoezo geen lunch? Het kan toch in een lunchpakket verzorgd worden? Er waren alleen maar verpakte koekjes.
Daarnaast duurde cursus tot 1300 uur ipv 15.45 uur. Dat was met reden begreep ik later.
Het bovengenoemde is niet erg maar wel het volgende.

De docent wilde niet eens fatsoenlijk de vragen beantwoorden. Hij was bot. Mijn dochter durfde niet meer te vragen.
Nu theorie heeft ons gelijk gebeld en ze nemen ons feedback mee. We vonden wel erg fijn dat ze ons hebben teruggebeld. Ze nemen gelukkig wel serieus. En ze hebben ook feedback vd docent gevraagd.

Berber

Slechte ervaring

Ervaringen training

Docent was bot , mijn dochter durfde geen vragen te stellen. Lunch is niet eens geregeld terwijl wel voor betaald is. Het kon toch in lunchpakketen afgeleverd worden.ivm corona? !
Les duurde...
Les duurde tot 1300 uur ipv tot 15.45 u uur.

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Berber,
Beste Berber,
Bedankt voor uw feedback. De cursusdag inclusief het examen duurt afhankelijk van de examentijd soms tot ongeveer 15:45. Rond 13:30 zijn meestal de eerste examens. Dit staat ook in de mails die u heeft ontvangen en op de website.
We verzorgen momenteel hapjes & drankjes, om de veiligheid te waarborgen vanwege Corona. We zijn ook gebonden aan de regels van de overheid, het RIVM en de locaties waar wij de cursussen verzorgen. Dit hebben we ook op de website ruim een tijd aangepast, echter snappen wij dat het vervelend is als u er wel rekening mee hebt gehouden op een cursusdag. Onze excuses voor het ongemak.
Team Nutheorie

Femke

In een keer geslaagd!

Ervaringen training

Ik had de training in twee dagen. Op dag één kreeg ik in vier uur tijd de hele theorie erin gestampt. Het was best intensief en vermoeiend, maar het was het uiteraard waard. Twee dagen later had ik... Ik had de training in twee dagen. Op dag één kreeg ik in vier uur tijd de hele theorie erin gestampt. Het was best intensief en vermoeiend, maar het was het uiteraard waard. Twee dagen later had ik een herhaling en daarna heb ik het examen gemaakt. Ik was geslaagd en ik had maar 4 fouten in totaal!