Bjorn

Een zeer goede cursus gegeven door Jeremy en Joost. Ik ben ook in 1 keer geslaagd.

Ervaringen training

Het oefen materiaal was goed. Alle hoofdstukken waren goed doorgenomen bij het oefenmateriaal en de cursus.

Malgorzata

Super cursus

Geslaagd in een keer!
Goede cursus verzorgd door Joost en Jeremy.Erg tevreden

Michael

Goed geregeld

Ervaringen training

Even een goeie ochtend alles uitgelegd krijgen met voldoende pauze. Daarna lekker je theorie halen.

Raeza

Super cursus

Ervaringen training

Eerste keer zelf geprobeerd toen gezakt… tweede keer cursus gedaan bij NuTheorie door Jeroen & Jesse en in 1 keer geslaagd!

AB

Top cursus

Ervaringen training

In 1 keer geslaagd door Jop en Kesh, super goeie en leuke cursus gekregen.

Jasper

Heel positief

Ervaringen training

Geweldige cursus dag gehad vandaag van Joost en Jeroen. Je werd door de hand van praktijkvragen door de stof geen gesleurd waardoor ik alles simpel weg in kun vullen op mijn examen. Erg tevreden.... Geweldige cursus dag gehad vandaag van Joost en Jeroen. Je werd door de hand van praktijkvragen door de stof geen gesleurd waardoor ik alles simpel weg in kun vullen op mijn examen. Erg tevreden. Erg aanraadbaar. Dankjulliewel

Floran

Top

Ervaringen training

Het is handig als je al geleerd hebt om de stof nog een keer grondig door te nemen maar ook zonder is het mogelijk. Jeremy legt alles super goed uit. Door zijn krachtige manier onthoud je het beter.... Het is handig als je al geleerd hebt om de stof nog een keer grondig door te nemen maar ook zonder is het mogelijk. Jeremy legt alles super goed uit. Door zijn krachtige manier onthoud je het beter. Als je hier naartoe gaat kan het bijna niet misgaan!

Thomas

Goede cursus en trainers jeroen en joost waren echt grappig.

Goede snelle training

KB

Fantastisch

Ervaringen training

Het was wel af en toe lastig om te volgen. Aangezien het nog vroeg was maar voor de rest zeker een hele goede en leerzame cursus. Raad nutheorie zeker aan! Geslaagd in 1x!

Emma Knipscheer

Intensief maar erg leerzaam.

Ervaringen training

Heftig maar wel effectief. Goede cursus verzorgd door Jim en Atlas. In 1 keer geslaagd!!!! Zeker een aanrader