Rachel Joosten

Het heeft mij zo erg geholpen

Ervaringen training

Nou het was zo vermoeiend maar wel geslaagd

Rayan

Goeie theorie

Demi Jalving

Super!!! In 1x geslaagd

Ervaringen training

Ik heb een dagcursus in Hoogeveen gevolgd, je krijgt super uitgebreid uitleg en ze herhalen veel waardoor je alles goed onthoudt!!

Nikki

In 1x geslaagd!

Ervaringen training

Duidelijke uitleg en online lesmateriaal

Amin

Kort duidelijk makkelijk te onthouden

Dagcursus en online theorie

Mo

Top

Top

Nacha Smit

In één keer geslaagd

Ervaringen training

Een eendaagse cursus (en de zelfde dag examen afleggen) gaat te snel voor mij. Ik woon sinds een jaar in Nederland en ben de taal hiervoor nog onvoldoende machtig. Ik werd door iemand op Nutheorie... Een eendaagse cursus (en de zelfde dag examen afleggen) gaat te snel voor mij. Ik woon sinds een jaar in Nederland en ben de taal hiervoor nog onvoldoende machtig. Ik werd door iemand op Nutheorie gewezen. Dit is mij zeer goed bevallen. Ik heb via de website een maand intensief gestudeerd en vervolgens in één keer het theorie-examen gehaald. Alles wordt heel goed uitgelegd. De nadruk ligt op de noodzakelijke kennis die je nodig hebt voor het examen. Ik kon de video’s ook terug kijken om te herhalen, even stopzetten omdat veel woorden nieuw voor mij zijn en ook oefenvragen meerdere keren maken. Ik kan je Nutheorie echt aanbevelen.

Anouk

In één keer geslaagd!

Ervaringen training

Ik heb mijn theorie examen in één keer gehaald door door het online lesmateriaal, maar ook zeker door de fijne en duidelijke uitleg van Kesh en Maz op de de cursus dag! Ik ben heel tevreden!

Moors

Fantastisch aanrader!!

Duidelijke goede training

Jonas

Bij Jesse en Jan, ga je sowieso halen man!

Ervaringen training

Erg goede begeleiding, duidelijke snelle uitleg en erg interactief waardoor je wordt geprikkeld om mee te denken.