Mo

Top

Nacha Smit

In één keer geslaagd

Ervaringen training

Een eendaagse cursus (en de zelfde dag examen afleggen) gaat te snel voor mij. Ik woon sinds een jaar in Nederland en ben de taal hiervoor nog onvoldoende machtig. Ik werd door iemand op Nutheorie... Een eendaagse cursus (en de zelfde dag examen afleggen) gaat te snel voor mij. Ik woon sinds een jaar in Nederland en ben de taal hiervoor nog onvoldoende machtig. Ik werd door iemand op Nutheorie gewezen. Dit is mij zeer goed bevallen. Ik heb via de website een maand intensief gestudeerd en vervolgens in één keer het theorie-examen gehaald. Alles wordt heel goed uitgelegd. De nadruk ligt op de noodzakelijke kennis die je nodig hebt voor het examen. Ik kon de video’s ook terug kijken om te herhalen, even stopzetten omdat veel woorden nieuw voor mij zijn en ook oefenvragen meerdere keren maken. Ik kan je Nutheorie echt aanbevelen.

Anouk

In één keer geslaagd!

Ervaringen training

Ik heb mijn theorie examen in één keer gehaald door door het online lesmateriaal, maar ook zeker door de fijne en duidelijke uitleg van Kesh en Maz op de de cursus dag! Ik ben heel tevreden!

Moors

Fantastisch aanrader!!

Duidelijke goede training

Jonas

Bij Jesse en Jan, ga je sowieso halen man!

Ervaringen training

Erg goede begeleiding, duidelijke snelle uitleg en erg interactief waardoor je wordt geprikkeld om mee te denken.

Sanae

Ik raad iedereen aan Nutheorie is de beste

Online top cursus

Top ervaring

Motor dagcursus

Basit

In 1 keer geslaagd

Ervaringen training

Goede en duidelijke filmpjes en uitleg

Marianne

Super!

Ervaringen training

Jesse en Kristel zijn echt hele fijne en duidelijke trainers! In 1 keer geslaagd dus helemaal top!

Jesse

Fijne uitleg en goeie ezelsbruggetjes

Ervaringen training

Ik vond het een hele fijne cursus om te volgen dat komt vooral door de cursusleiders zelf die legden heel vloeiend en in fijne kindertaal uit