Melis Doornekamp

Ik heb al mijn houten kozijnen vervangen door kunststofkozijnen en dan ga je zoeken wat is er nodig om ze nettjes af te werken aan de binnenzijde. Zo ben ik terrecht gekomen bij NPI onderhoudsarme... Ik heb al mijn houten kozijnen vervangen door kunststofkozijnen en dan ga je zoeken wat is er nodig om ze nettjes af te werken aan de binnenzijde. Zo ben ik terrecht gekomen bij NPI onderhoudsarme bouwproducten er ging een wereld voor mij open, geweldige producten om kunstofkozijnen af te werken, maar ook de mogelijkheden om de buitenboel zoals windveren enz. af te werken dit had ik graag eerder geweten dan had ik veel meer onderhoudsarme bouwproducten toegepast op mijn huis.

John Van den bosch

Goed snel geleverd en precies op afgesproken tijd.

Zeer professioneel, goeie producten

Marc

Goede producten, snelle levering.

André Bouman

Twee keer een plafond gemonteerd in de badkamer bij mijn dochter en bij ons zelf , ik vind het een fantastische product het verwerkt simpel en het eind resultaat mag er zijn mooi strak en perfect... Twee keer een plafond gemonteerd in de badkamer bij mijn dochter en bij ons zelf , ik vind het een fantastische product het verwerkt simpel en het eind resultaat mag er zijn mooi strak en perfect afgewerkt met een mooie plint , top.

Besteld en afgehaald. Medewerker was behulpvaardig en vriendelijk.

L.J. Seekles