Alex Hak

Prima, proefstalen besteld van vensterbanken, kwamen snel. Lang gewacht, veel later de vensterbanken besteld, was goed geregeld. Ze waren er snel. Je kon zien waar de chauffeur was, hoe laat hij aan... Prima, proefstalen besteld van vensterbanken, kwamen snel. Lang gewacht, veel later de vensterbanken besteld, was goed geregeld. Ze waren er snel. Je kon zien waar de chauffeur was, hoe laat hij aan kwam. Netjes afgeleverd. Ook goede kwaliteit.

Mary van der Mast

Uitstekend!

Zeer correcte behandeling.
Zeer correcte behandeling.
Een minpuntje: de tijd van bezorging werd kwam pas 's avonds laat en 'smorgens voor acht uur (op zaterdag; vrije dag) dat die bestelling zou komen. Tijdstippen dat men niet altijd naar mobiel of pc kijkt. Bzorgster kwam aan ruim voor 9 uur.

Reactie NPI Onderhoudsarme bouwproducten:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij besteden ons transport uit, helaas hebben wij geen melding van de transporteur ontvangen over afwijkende levertijden / dagen.
Indien u contact met NPI had...
Indien u contact met NPI had opgenomen hadden wij u graag vooraf beter willen informeren en tijdig op de hoogte kunnen houden betreffende het tijdstip van leveren.
Namens NPI onze excuses voor het ongemak.

Nette en correcte behandeling. Goede service en klantgericht.

Frank Verrips

Prima product. Ophalen verliep vlekkeloos en de profielen werden op maat gezaagd zodat ze makkelijker in de auto pasten.

A.A. Visscher

Perfect en netjes geleverd

Guy Clerx

Veel producten, snelle verzending.
Zending in kwestie meer dan uitstekend verpakt!

Wesley Romantsik

Uitstekend

Top, had tekort besteld.
Werd binnen een paar dagen nageleverd zonder transportkosten.