Crista van der Zwet

Mooi bedrijf met een goede visie. Wel een verkeerde foto op de website waardoor ik wat vragen had over de lengte van een ketting. Maar via chat op website snel antwoord gekregen en ze zouden de foto... Mooi bedrijf met een goede visie. Wel een verkeerde foto op de website waardoor ik wat vragen had over de lengte van een ketting. Maar via chat op website snel antwoord gekregen en ze zouden de foto gaan aanpassen.

Ada Stojanoski

Eenvoudige, mooie sieraden

Marjan

Bijzonder duurzaam. Snelle levering.

peter Budding

Goede en vlotte afhandeling van het bestelde

Jeroen Merkies

Goede communicatie en snelle levering

J. Vonk

Prachtige producten met een mooie boodschap. Er is veel zorg besteed aan de verpakking en de mooie boodschap.

Hiermee schenk je iemand echt iets heel bijzonders!

Het contact...

Hiermee schenk je iemand echt iets heel bijzonders!

Het contact met dit bedrijf is ook erg prettig.

Anneke Koop

Snelle en goede levering.

Agnes van Daal

Snelle levering in mooie verpakking! Ik heb voor mijzelf en voor een vriendin het prachtige armbandje met gouden blokje gekocht! Het staat heel sierlijk en het is ook erg mooi om cadeau te geven.... Snelle levering in mooie verpakking! Ik heb voor mijzelf en voor een vriendin het prachtige armbandje met gouden blokje gekocht! Het staat heel sierlijk en het is ook erg mooi om cadeau te geven. Mooie verpakking. Ik heb zelf het armbandje al maanden 24/7 om. Het is een heel mooi duurzaam cadeau met een mooi verhaal.

anuschka alblas kiezenberg

Snelle adequate afhandeling .Ook van de niet berekende korting