henk brouwer

Prettige communicatie

Marianne hendriks

Via de mail op de hoogte gehouden van de verzending

nkn

Mooi bedrijf met bijzondere producten !

Sanne

Wij zochten voor een vriendin een mooi armbandje om haar een hart onder de riem te sturen. Bestellen ging makkelijk en het armbandje werd snel geleverd. En zij is er erg blij mee!

Anne de Beer

Eerlijk en duurzaam bedrijf met mooie sieraden. ‚Eenvoud siert zichzelf!‘

Astrid Rutgers

Het was een kadootje voor mijn kleindochter. Ze was er heel blij mee, en ze vond het heel bijzonder dat het uit oude mobiele telefoons komt.

Monique Verveen

Mooie duurzame sieraden. Snelle levering en duidelijke updates over bestelling. Ook maatwerk mogelijk.

Alex Poldervaart

Mooi bedrijf. Een goed initiatief om op deze manier sieraden te maken waarvan de grondstof afkomstig is van afgedankte apparaten. Ik vind de kwaliteit van het armbandje niet heel goed. Ik krijg het... Mooi bedrijf. Een goed initiatief om op deze manier sieraden te maken waarvan de grondstof afkomstig is van afgedankte apparaten. Ik vind de kwaliteit van het armbandje niet heel goed. Ik krijg het moeilijk om. Vervolgens is het lastig deze mooi passend te krijgen. Een ander type sluiting was beter geweest.

Marianne Kromme

Kreeg als kado €50 bon, maar de aangeboden artikelen waren belachelijk duur. Een draadje met één goudkleurige kraal kost bv €50.