Vesta

Snelle levering; goede service.

Guido Franckx

Korrekte en snelle afhandeling. Steekproef gedaan naar kwaliteit en smaak : is inderdaad prima waarvoor je het aanschaft, dwz als noodrantsoen voor de langere termijn.

Len

Nette snelle bezorging, luxe noodrantsoen besteld en sommige producten geprobeerd. Is goed eetbaar zeker vergelijkbaar met alle normale dagdagelijkse eten

Marcel Jonker

Uitstekende en snelle service.
Al klinkt het wel naar dat ik hoop dat ik de aangeschafte producten nooit hoef te gebruiken.

john freund

Een betrouwbaren in druk.

EH Van Nieuwenhuijzen

Snel, compleet en duidelijk

Afra

Wacht al een week op mijn pakket. DHL is een drama. Noodrantsoen heeft dit prima opgelost.

Rp Jager

Voor 127 euro een waterfilter gekocht bij Noodrantsoen.nl. Excact dezelfde vond ik later bij Amazone voor 54 euro incl verzendkosten.
Die van Amzone heb ik ook gekocht, was exact...
Die van Amzone heb ik ook gekocht, was exact hetzelfde.
Dit is wel een erg grote winstmarge..

Reactie Noodrantsoen.nl:

Ze zien er op het eerste oog hetzelfde uit maar dat zijn ze zeker niet. Die goedkope imitatie producten zitten na 100 liter al verstopt. Ons kwaliteitsfilter gaat minimaal 1.000 liter mee. Wie... Ze zien er op het eerste oog hetzelfde uit maar dat zijn ze zeker niet. Die goedkope imitatie producten zitten na 100 liter al verstopt. Ons kwaliteitsfilter gaat minimaal 1.000 liter mee. Wie zekerheid wil kiest voor noodrantsoen.nl

Hans Nijenhuis

Vlotte en snelle levering, maar dat mog ook wel als je een product van bol.com voor bijna vier keer die prijsy verkoopt

Reactie Noodrantsoen.nl:

Wij hebben niets te maken met die goedkope imitatie producten op bol.com, wie gegarandeerde kwaliteit wil koopt bij ons.

Anne-Marie Neckebroeck

Belofte getrouw. Ik kreeg een gratis zakje noodvoeding.