Kim

Snelle levering en makkelijk te monteren het gefilterde water smaakt heerlijk!

Niek Riem

Zeer prettig en aangenaam, duidelijke omschrijving van de producten.
makkelijk en overzichtelijk , ook het bestellen en leveren .

Joyce

Zoals de Nederlandse/Belgische legerleiding en navo baas zegt het is belangrijk we ons voorbereiden met noodrantsoen en een noodpakket met een radio. Ik ben dat al jaren maar je blijft continu... Zoals de Nederlandse/Belgische legerleiding en navo baas zegt het is belangrijk we ons voorbereiden met noodrantsoen en een noodpakket met een radio. Ik ben dat al jaren maar je blijft continu uitbreiden en ik wou ik deze website eerder had ontdekt. Deze producten zijn echt geweldig en uniek en de mensen er achter gaan voor de beste kwaliteit en weten ook alles van wat ze verkopen als je ze vragen stelt snel en goed antwoord. Absoluut een aanrader dus.

Hilly Liezenga

Zeer goede ervaring, na levering van bestelling bleek gratis zaklantaarn ter waarde van €25,- (ivm meer dan €200 € besteld) defect. Na een berichtje hierover aan Noodrantsoen.nl kreeg ik een nieuw... Zeer goede ervaring, na levering van bestelling bleek gratis zaklantaarn ter waarde van €25,- (ivm meer dan €200 € besteld) defect. Na een berichtje hierover aan Noodrantsoen.nl kreeg ik een nieuw lampje toegestuurd.
Super.

Mj Florax

Zeer goed bedrijf.netjes geleverd.

The Healing Path

Heldere en vriendelijke communicatie. Producten worden op tijd geleverd.

D Dijkhuizen

Alles was keurig verpakt in waterdichte plastic emmers

Paul

Het is fijn om bij Noodrandsoen.nl te bestellen. En ook gewoon de volgende dag in huis. Ik zou je deze winkel aanbevelen.

Nicolette van der Ben

Buiten verwachting snelle levering! Ene dag besteld de volgende dag in huis. Alles zeer accuraat ingepakt, beschrijving er bij, prima.