Jan

Geweldig mooie collectie. goede service. stipt nagekomen belofte

Fijne service en prima klantvriendelijkheid!

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw review en fijn dat u zo tevreden bent. We hebben inderdaad regelmatig leuke aanbiedingen en kortingen zoals de 21% btw korting die geldig was toen u de vloer kocht. Deze acties... Bedankt voor uw review en fijn dat u zo tevreden bent. We hebben inderdaad regelmatig leuke aanbiedingen en kortingen zoals de 21% btw korting die geldig was toen u de vloer kocht. Deze acties hebben echter allemaal een beperkte geldigheidsduur. Bovendien weten de verkoopadviseurs niet van te voren welke actie er zal zijn. Het is dus zeker niet zo dat de acties altijd gelden. Gelukkig heeft u er wel van kunnen profiteren.

Uitstekend! Heldere info voor aankoop, goede afspraken over levering, die ook goed zijn nagekomen.

Hele goede service.

Graniet Tulcea 27m2

Dubbelop.
Product is mooi, de schriftelijke verkoopcondities niet op particulieren gericht.
Onvrede \ ongenoegens zijn goed opgelost.

De bestelling en levering gingen prima, alleen het transport liép niet van een leien dakje. Gelukkig werden de tegels pas een week later gelegd anders had ik de tegelzetters af moeten bellen.

Plavuizen voor hal.

Richard vlasman

Er is een verkeerde levering gedaan hierdoor
Kwammen wij enstig in de probleemen met de oplevering ondanks zijn we toch tevreden hoe dit is opgepakt en verholpen binnen twee weken

Hele goede service.

Famvan Wezel

Goed geholpen, verkoper nam uitgebreid de tijd! De vloer is vervolgens op de afgesproken tijd geleverd ( goed verpakt) en vervolgens professioneel gelegd. De vloer is prachtig, iedereen die bij ons... Goed geholpen, verkoper nam uitgebreid de tijd! De vloer is vervolgens op de afgesproken tijd geleverd ( goed verpakt) en vervolgens professioneel gelegd. De vloer is prachtig, iedereen die bij ons op bezoek komt zegt, jeetje wat een prachtige vloer ! Naar het allerbelangrijkste, de vloer is heel makkelijk, je ziet er weinig op !