Esther van Arnhem

Ik ben zeer tevreden over de service. Ik had een bal bij mijn bestelling zitten die niet 'oke' was. Ik heb een mail gestuurd met foto en kreeg de dag erna keurig antwoord.
Ik kreeg een nieuwe...
Ik kreeg een nieuwe bal. Dat noem ik service!

Dit is niet jullie 'fout' maar de nalevering was door DPD in een kapotte vieze natte doos geleverd. Gelukkig ging het om een bal.
Een tip: misschien een beschrijving hoe de bal op te pompen(...
Een tip: misschien een beschrijving hoe de bal op te pompen( tuutje vd pomp een beetje nat maken, dit is niet bij een ieder bekend).

Paul Van Houten

Prima kwaliteit

amin atmani

snelle levering

Johan Massart

Heel positieve ervaring, gisteren besteld en vandaag geleverd, ook het contact loopt vlot als je vragen hebt.

Robbert Berends

Goede service, top producten.

Lucas Ten velden

Niet goed ik heb 2 wekken geleden iets besteld en ik heb het nog niet binnen

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

Nadat we wisten dat de bestelling niet geleverd was hebben we het direct opnieuw verstuurd. Leverproblemen kunnen we altijd oplossen als we dat weten na een mailtje/appje.

Vivian Piepers

Heel snel en netjes

Rick

Positief, eerste bestelling was mislukt, is opeenvolgens netjes opgelost! 👌

Tijke De Beer

Prima website! Tweedehands artikelen is een heel goed initiatief en een flink pluspunt tov andere verkooppunten. Levering keurig volgens afspraak en het artikel zag er ook keurig uit.

Misschien nog meer tweedehands artikelen in jullie assortiment opnemen?

Dennis Leferink

Goed, snelle levering en netjes verpakt.