Bastiaan

Gemakkelijk en snel. Goed aanbod.

Nik Vrinds

Veel aanbod duidelijke prijzen

Sneller leveren 1-3 dagen is geen 4-5 dagen

Michiel Goudzwaard

Perfecte klantenservice.Ik had een nerf chronobarrel besteld maar er was een electrisch probleem (gewoon nieuw in de doos gekregen dus een fout uit de fabriek).Ik heb meteen een nieuwe opgestuurd... Perfecte klantenservice.Ik had een nerf chronobarrel besteld maar er was een electrisch probleem (gewoon nieuw in de doos gekregen dus een fout uit de fabriek).Ik heb meteen een nieuwe opgestuurd gekregen met een retour label.Ik heb geen slecht woord te zeggen.Perfect.

Philan

Prima, mooie doos

Klein teaser cadeautje erbij?

Joyce Neutelings

Voor die prijs echt top en lekker veel. Netjes geleverd en nog in meerdere verpakkingen top als je er mist hoef je maar een verpakking te openen en derest mooi rezerves houden.

Mechteld Jansen

Super!

Nvt

Leonie Leeuwerke

Slecht, ik wordt niet terug geappt of gebeld. Er is geen contact mogelijk.

Iemand bij de telefoon zetten die opneemt!

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

Excuses voor de late reactie op uw vraag. We doen ons best om zo bereikbaar mogelijk te zijn. Helaas is full-time iemand aan de telefoon hebben niet haalbaar voor ons. Whatsapp en E-mail zijn de... Excuses voor de late reactie op uw vraag. We doen ons best om zo bereikbaar mogelijk te zijn. Helaas is full-time iemand aan de telefoon hebben niet haalbaar voor ons. Whatsapp en E-mail zijn de snelste contactmogelijkheden.

J. van der Groep

Snelle levering en goede service!

Kim

Goede klantenservice, uitgebreid assortiment en snelle levering.

Hennie Huijbregts